C.P78 Skrevet 16. juli 2007 #1 Skrevet 16. juli 2007 Hjelp, jeg blir litt nervøs når plutselig brystene mine ikke lenger er ømme og magen nesten virker helt flat. Er 10+1 idag og føler meg plutselig ikke gravid lenger i det hele tatt. Fikk den følelsen for noen dager siden. Er det andre som mister symptomer? Dette skremmer meg litt da jeg har hatt 2 SA tidligere. Jeg var på ultralyd for 2 uker siden og så liv, men nå føler jeg et tomrom... Kanskje bare jeg som er hysterisk?? Tror jeg må få ringt legen i dag og hørt om han vil ta meg inn til ultralyd... Andre som har opplevd forsvinnende symptomer i denne perioden? Jeg har vært veldig kvalm, men har også isjasj-smerter, så kanskje kvalmen har kommet pga det...? Takk for tilbakemeldinger:-)
anneli84 Skrevet 16. juli 2007 #2 Skrevet 16. juli 2007 hei hei:) er bare inne en tur fra 2.trimester. er nå i min 21 uke, og har ikke hatt spes symptomer siden uke 9. men fikk høre hjertelyd i uke 13, og var nå på ultralyd i uke 18. alt var bra. så bare vær glad du slipper unna. trenger ikke være noe galt vettu;)
Galskapens overhode Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Hei.. Jeg begynner går straks over i min 10. uke nå.. og symptomene har begynt å roe seg.. Noen dager er de halt borte, andre dager kjenner jeg litt til dem.. Jeg er glad jeg ikke henger over doskåla lenger i hvertfall. Selvsagt blir man bekymret, men jeg anbefaler deg å slappe av og nyte tiden med lite plager. I første sv,skap kastet jeg opp hele dagen til uke 14 og fikk bekkenløsning i uke 16.. Nå ser jeg frem til litt flere rolige uker enn forrige gang Vi skal jo ikke gå med disse symptomene i alle 40 ukene heller
litjpia73 Skrevet 16. juli 2007 #4 Skrevet 16. juli 2007 Hei! Jeg er i uke 6 nå og er ikke kvalm, men har ømme bryster. Det som jeg kanskje synes er rart er at jeg føler meg ikke spesielt trøtt. Det bekymrer meg litt... Er det flere som ikke er spesielt trøtte? Tenker at det kanskje er fordi jeg er så glad etter 2 år med prøving at jeg har litt ekstra overskudd pga det :-)
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Siden jeg kom inn på denne siden, har jeg lest flere slike innlegg. Jeg spurte selv her inne da mine symptomer forsvant. Tror nok det er helt normalt. Jeg spurte gyn om dette, og han sa at alle svangerskap er forskjellige. Og at slik du har det er normalt for deg. Så prøv å nyt svangerskapet! :-) Lykke til videre!
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 16. juli 2007 #6 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har det akkurat likt..er 10+2 i dag og har ikke ømme pupper eller kvalm lenger. Ingen følelse av at jeg er gravid i det hele tatt egentlig... Hadde en ma i februar og har hatt en del blødninger, men går på kontroll med ul en gang i uken så da får jeg vel se om det fortsatt er liv når jeg skal dit på torsdag. Føler meg også litt hysterisk....men sikkert ingenting og uroe seg over. Har lest at symptomene kan bli mildere rundt denne tiden så da satser jeg på at det stemmer Masse lykke til videre i svangerskapet og nyt at kvalmen er borte Klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå