Gå til innhold

Forsvinnende symptomer...?

Anbefalte innlegg

Hjelp, jeg blir litt nervøs når plutselig brystene mine ikke lenger er ømme og magen nesten virker helt flat. Er 10+1 idag og føler meg plutselig ikke gravid lenger i det hele tatt. Fikk den følelsen for noen dager siden. Er det andre som mister symptomer? Dette skremmer meg litt da jeg har hatt 2 SA tidligere. Jeg var på ultralyd for 2 uker siden og så liv, men nå føler jeg et tomrom... Kanskje bare jeg som er hysterisk?? Tror jeg må få ringt legen i dag og hørt om han vil ta meg inn til ultralyd...

Andre som har opplevd forsvinnende symptomer i denne perioden?

Jeg har vært veldig kvalm, men har også isjasj-smerter, så kanskje kvalmen har kommet pga det...?

Takk for tilbakemeldinger:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9848132-forsvinnende-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har det på samme måte.. Er 10+2 i dag og symptomene begynte å bli svakere for noen dager siden.

Hadde en ma i februar så jeg blir jo også litt "hysterisk", men det er nok ikke noe galt.

Har lest at dette er en vanlig uke og få svakere symptomer så da satser jeg på at det stemmer :)

Skal på ny ul på torsdag så da får vi se:) Går på kontroll 1 gang i uken pga blødninger, så det er jo egentlig ikke rart jeg blir stressa.

Du kan jo ringe legen å fortelle om uroen og spørre om ul da:)

Masse lykke til med deg og din voksende spire:)

Hei og takk for at du tok deg tid.

Jeg har fått time hos legen til torsdag, så da håper jeg at han kan sjekke at alt står bra til. Legen har UL så da må han vel kunne bruke det og sjekke, håper det.

Jeg har jo også lest at symptomene skal avta litt i uke 11, men nå de siste dagene så er puppene mine ikke ømme lenger og føler at de bare blir slakke.. Blir nervøs av dette jeg...

Har også vært plaget med uren hud, og nå er det blitt mye bedre.

Lykke til på ul til deg, så kommer jeg med en tilbakemelding når jeg har vært hos legen på torsdag. Vi krysser fingrene.

Akkurat det samme her, huden er også renere. Man blir jo litt stressa spesielt om man har en sa eller ma bak seg.

Men alt er nok bra med spiren din:0)

Masse lykke til hos legen og på ul:) Tenk da kan du se en stor spire!med armer og bein og hele pakken sikkert! Fortell hvordan det gikk med dere da:)

Krysser armer og bein for dere:)

Klem klem

Jeg mistet kvalmen i uke 8 og begynte da å bli veldig bekymret. Men var på rutinemessig celleprøve og fikk da ul samtidig, og alt sto bra til. Kvalmen er forøvrig tilbake for fullt nå etter en uke. Så det er ikke nødvendigvis noe galt. Håper alt går bra, og at det bare er nervene som spiller deg et puss.

Annonse

Hei hei :0)

Det gikk bra med meg også på ul :0) Fikk ikke vite hvor mange hjerteslag og sånt, men babyen har vokst og den h*n tok salto rundt der inne!!

Kjempe gøy å se:0) Nå er det bare 1.5 uke igjen til 2.trimester og det skal bli godt å komme over dit:)

Så godt å høre at alt har godt bra med spirene deres også:0)

Klem klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...