Gå til innhold

syden tur neste år.....

Anbefalte innlegg

Denne var jo litt vrien da... tenkte vi skulle bestille sydentur til påsken neste år. Jeg satte meg ned og søkte på nettet, fant det jeg ville ha (charter, da må man ikke betale reisen med engang, i tilfelle det skulle være noe...), i vårt tilfelle kun fly, og skulle til å registrere navn..... ups, et lite dillemma ja. Det hadde jeg ikke tenkt på, her må man jo fylle inn navn på absolutt alle, babyens også, fornavn og etternavn, slik det står i passet. He,he. Måtte bare gi opp det prosjektet. Men tenkte jeg kunne ringe charter-selskapet og høre hvordan det kan gjøres hvis jeg vil bestille tidlig.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9847902-syden-tur-neste-%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

fader å.... jeg og sambo skal til asia neste sommer, og skal bestille nå i høst. og jeg har termin 27 desember. Det må da kunne gå an å legge inn senere vel...

hvis jeg skal vente til januar med å bestille så er jo de billigste bilettene borte...man må være tidlig ute for å få en grei pris...

dette ødela jo alle planene mine.

Bestill nå og endre når babyen er født, dere skal jo ha samme antall seter på flyet om dere har med baby eller ikke! Spesielt når dere skal til Asia kan det bli veldig dyrt hvis man er sent ute å bestille.

Vi var i syden da min yngste var 6 mnd. og fortsatt ble fullammet. Jeg anbefaler å bestille leilighet hvor man har sjansen til å lage mat selv. Ikke alltid så gøy å måtte amme på restauranter i utlandet hver kveld...

Lykke til og god tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...