Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 hei jeg har ei datter på 15 mnd med atopisk eksem, tåler ikke sitrus,egg og kanskje mekj dette har vi ikke testet ennå. Men det som er greia her er at vi klarer og holde henne unna di tingene hun ikke tåler, hun er kjempe fin hele dagen og kvelden klør ikke i det hele tatt. Noen eksem flekker her og der men det er ikke noe som plager henne. Det som er at hver eneste natt mellom 2 og 3 så våkner hun og klør over hele kroppen. Vi er da nødt til og gi henne fenamin 2.5 ml da går det en halv time så sovner hun, jeg liker ikke og gi henne dette stoffet men har vært nødt til det de siste mnd. hun får det kun 1 gang og det er på natta. bekymrer meg litt at når hun bruker dette over lang tid så virker det ikke mer. men kan noen gi meg et svart på hvorfor hun begynner og klå hver eneste natt til samme tid.?hun legger seg noen ganger 7 og noen ganger senere klør ikke i det hele tatt de timene der. men så fort siden passer over 12 så begynner det. Spøker det i dette huset tro:)
fjompmina Skrevet 23. august 2007 #2 Skrevet 23. august 2007 heisann! jeg kjenner igjen dette problemet å det har ingenting med spøkelser å gjøre! :)Kan jeg spørre om hun sover på eget rom? vår sønn klarte ikke å dele rom med flere pga. å støv å ble lagt på eget rom :sov som en sten.Etter en stund skiftet jeg og vasket rommet hans og han ble jaggu helt spedalsk og var full av utslett rundt midnatt flere netter på rad. etter mye prøving fant vi ut at det var lakenet han reagerte på.han siklet og det ble varmt noe som antagelig utløste reaksjon på kroppen.. Begynte å gi phenamin midt oppi dette FØR han våknet og det klødde... her må man bare prøve seg fram vetdu.. lykke til!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2007 #3 Skrevet 25. august 2007 Hun har ikke for mye på seg å blir svett? Vår lille klør voldsomt av sin egen svette, så her er det lite sengklær. tynn pysj og masse luft på rommet som gjelder. Ellers gir jeg Phenamin på kvelden før tannpuss når jeg ser det er aktivitet i huden. Det er veldig lett å få hull i tennene av Phenamin mixtur, viktig med tannpuss etter den er tatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå