♥Tullerusk♥ Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Han blir 4 i oktober og så fort jeg sa jeg hadde baby i magen, så lurte han jo hvordan den kom inn... Så han har disket opp noe selv... Mamma har spist baby i magen... =oD...hehe god da..Men han vil at jeg ikke skla spise han og da... Uff da...Ikke lett å være liten og samtidig skal vokse opp stor=o)
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Tanteungen min på 7 kunne fortelle meg her i forrige uke om hvordan babyer blir laget. "Når mamma`en og pappa`en sover sammen, kommer det et frø fra pappa`en over i mamma`en. Og da blir det et kappløp for å komme først fremst til egget i mamma`en. Og så blir det baby :)" (noe kortere versjon enn det hun fortalte da men...)
Athina' Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Datteren min trodde at man kjøpte babyer på Prix hun helt fram til hun var 5 - 6 år hehe. Lenge leve de uskyldige sier jeg for de er så gode altså :-)
♥Tullerusk♥ Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2007 hehehe... Rart man har lyst på unger med de uttalelsene de kommer med... Bringer masse gleder (noen sorger) men det er vel sånn det er med barn=o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå