Gå til innhold

Blir sprø av å vente...

lykke8:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Forstår deg godt. Nå har jeg "bare" en SA bak meg da, men jeg kan huske at jeg synes det var vanskelig å slappe av i den første tiden. Nå kjenner jeg liv hver dag så nå er det lett å tro, men trodde ikke helt på det før jeg så lillegutt på UL i uke 18, bortsett fra kvalmen da - og fy, for en tid, men den er tilbakelagt nå.

Det skal gå bra med deg også! Denne gangen er det din tur!

De første måneder kan være utrolig slitsomme og en stor belastning om man er bekymret. Jeg også har vært bekymret og er det ennå i uke 16; kan liksom ikke tro at det endelig skal gå bra denne gangen. Jeg prøver å si til meg selv at så lenge jeg ikke blør eller har vondt, så er er det vel ikke grunn til engstelse? Men jeg er ikke altid god til å overbevise meg selv om det heller.

Vi som har vært gjenneom en Sa eller fler tror jeg har det i oss, dette at ting kan gå galt.

Var nervøs frem til uke 17 eller noe(til jeg kjente tydelig liv hver dag) , så roet jeg meg litt, så var jeg litt stresset frem til uke 26. da var det jo liksom mulig å redde babyen skulle den bli født....

Nå er jeg kjempe på vakt hva det blir stille der nede, (har en svært aktiv huleboer) - Kan liksom fremdeles gå galt da.....

Bare 10 dager igjen til ks for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...