Gå til innhold

8 uker igjen - hvordan skal jeg få tiden til å gå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skulle så gjerne ønske lille gullet var kommen ut nå,men vet at han har det best hvis han får være i magen en god stund til.Jeg håper på å føde 2 uker før termin,da er jeg klar som et egg =) Hvis babyen kommer 3uker før termin er den jo så kalt prematurbaby,å det er jo ikke det beste! Er selv begynt å bli temmelig lei av å vente,å har 8uker igjenn! ;-) Men han kommer når han kommer :D

Jeg var på føden for sjekk i går, også spurte jeg om dette i forhold til sex. Vi har ikke kunnet ha sex pga kynnere, og husket ikke når legen sa at vi kunne begynne igjen. Da sa hun at fra uke 37 så hadde det inggenting og si om bebisen skulle komme, men sa også at uke 36 hadde heller ikke så mye og si. Så her blir det å begynne å lengte i uke 37 tenker jeg:)

Jeg tror vi uansett begynner å håpe når det nærmer seg 2 uker til termin, men det mest realistiske er jo å innse at de fleste faktisk ikke kommer før rundt termin.. og noen må vente hele 16 dager over termin... så er bare å finne frem hobbyer og annet som tar tid :) eller får tiden til å fly!

Men jeg som alle andre teller uker og dager og tar i bruk alle kjerringråd :)

Nei bebyen er ikke prematur om den er født 3 uker fortidig...Men ved 4 uker er den kalt prematur... når den er 37 er den "ferdig" som de sier...da er d jo 3 uker igjen...

Annonse

Jeg har under 9 uker igjen, og klarer nesten ikke å vente. Spesielt etter forrige uke, da jeg passet min niese på litt over 6 mnd. Jeg gleder meg som en unge til å se prinsessen vår, men skjønner at hun burde holde seg inne litt lenger... Håper det skjer 2 uker før jeg, men sansynligheten tyder på at det ikke skjer. Moren min fødte både meg og søsteren min med å bli satt i gang, og søsteren min fødte 10 dager over tiden. Det er visst veldig genetisk dette her. Så jeg får vel bare innse at jeg går over. Det betyr at jeg har 11 uker igjen.. Det er nesten 3 mnd det... phew...

Jeg har funnet frem ponchoen jeg starta å strikke på i vinter ... merkelig nok så ble den ikke ferdig da :oP For min del hjelper det å få tiden til å gå ... i alle fall nå når det har vært så mye dårlig vær. Tror jeg velger å sitte i sola om den skulle titte frem assa ;o)

Å jaaaa det er kjedelig på slutten!!! Har litt over 8 uker igjen, å er sliten, trøtt å lei. Kroppen er tung, å jeg puster å peser for den minste ting.

Håper jo selvgølgelig på fødsel to uker før, men har ikke noe reele håp om det.... Fått de to andre akkurat på termin...

Tar livet med ro for tida, å prøver å finne på "koseting"med de to andre,

ikke sikkert det blir så mye tid til det når babyen kommer..

For at ikke vi må vaske alt babytøyet omigjen så venter jeg med å gjøre det til noen uker før termin ... så jeg gleder meg til jeg kan gjøre istand til nurket!! Re opp senga, brette litt klær og sånn :o) Men venter litt siden alle i familien min går over tia.. derfor forventer ikke at babyen kommer før...

Jeg har også 8 uker igjen. Håper virkelig å føde et par uker før termin pga angst for stor baby. Førstemann var 4580g og 54 cm... Også sier de at andremann gjerne er større!

Skal virkelig prøve alt av kjerringråd. Gnikking av puter under føttene osv...

Hehehe. Lurer på hvordan jeg skal få tiden til å gå litt saktere, jeg. Har så mye jeg har lyst til å gjøre før den lille kommer. Strikke, sy, hekle og gjøre klart til velkomsten:) Det blir ikke mye tid til overs når veslemor på 3 år har ferie fra barnehagen, og vil ha med mor på det meste:) Koser meg, jeg. Har forresten 61/2 uke igjen.

Annonse

Jeg håper på å få to uker før termin... Det hadde passet bra!!!

Angående hvordan få tiden til å gå, så har jeg tenkt på det samme. Er jo sykemeldt i tillegg så her er det om å gjøre å finne på noe. Akkurat nå holder jeg på med bilder!!! Giftet meg 7 Juli i år, så nå har jeg sittet å satt inn bilder i sånn scrapbook å ellers sortert masse papirer og greier. Godt å få det unna.

jeg er usikker på om de har regnt rett termin, eller regnet rett antall der inne..

jeg er utrolig stor og svigermor som jobber på barsel sa at jeg kom iallefall ikke til å gå noe over termin. har også fullmåne på termindato, så sånn sett ser det lyst ut.

begynner å bli mektig utålmodig, både på å få treffe 'litjmainn' og det å bli kvitt belgen jeg har;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...