Gå til innhold

Tiden går seint

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet veeeldig godt hva du mener. Jeg har selv termin 17.09, 3 ukers ferie er unnagjort, bekkenet er vanskelig og her sitter jeg i go'stolen og venter på termin. Siden bekkenet er vanskelig så har jeg problemer med å gå trapper så da passet det bra å bo i 4. etg uten heis :-)

Leser litt på innleggene her på BIM og ser at det er noen som gruer seg til fødselen - for meg så gleder jeg meg til fødselen for det vil marker slutten på et svangeskap som for min del har vart veeeldig lenge. Men det er mulig at dette endrer seg nærmer termin.

Så du er ikke alene om dette - vet ikke om det er noe trøst for deg, men jeg må si at jeg er glad at jeg ikke er alene med disse tankene.

Blir nok ingen ferietur i år nei:/ men samboer skal jobbe ut uka så har han ferie i 3uker heldigvis så muligens tiden går litt fortere da! Begynner å få det meste klart også så er ikke lett å finne på noe å fordrive tiden med. Formen har vært overraskende bra i forhold til mange andre så kan ikke akkurat syte, men godt å skrive ned tankene sine av og til likevel.

Takk for oppmuntringene jenter:)

begynner å merke det ja... Føler jeg har gått gravid i 2 år snart:) hehe.

Hadde jo 4 sa (mistet uke 13,10,12,10) før lille gutt satt, så har på en måte hatt 5 runder med kvalme etc...

Har vært veldig plaget nå (uke 30) eller den siste tiden, og begynner å merke at jeg er litt lei...

Annonse

Hehe, morsomt å lese. Synes også tiden går forferdelig treigt! Skal ha ferie om 2 uker, men det er også uhyre lenge til synes jeg.. Har klaget på hvor seint det har gått siden jeg ble gravid, omtrent, hehe. Men men, håper allikevel jeg går til termin.. fødte i uke 35 sist, og vil ikke oppleve det igjen. Så jeg får bare smøre meg med litt tålmodighet og vente på at det i det minste skal bli finere vær !

Jeg er så enig.. Jeg teller måneder / uker / dager. Permisjon er mitt første steg mot fødsel for da begynner det jo å nærme seg for alvor. Går ut i perm 1 sept. så bare 1 og en halv måned / 6 uker / ca 40dager. Hihi :)

Er også ferdig med ferie og aner ikke hva jeg skal gjøre på for å få tiden til å gå.

Men jeg ønsker ikke at gullet skal komme før tidligst uke 37 altså!Gleder meg Utrolig mye!!

Vi får bare smøre oss med tålmodighet jenter.. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...