Gå til innhold

Lovet KS ...- men ble likevell TVUNGET til fødtsel på Haukeland ...

Anbefalte innlegg

Til deg anonym som FAKTISK opplevde dette - som jeg leste om her inne .Jeg er sjokkert over at de rett og slett " lurte " deg trill rundt med å love deg KS først - for så å tvinge deg til vaginal fødtsel når du kom dit til Haukeland . Hvilken LEGE LOVET DEG DET og LURTE DEG ??? Dette bør jo fortelles om i AVISA . Og advare folk mot denne " praksisen " som foregår i det skjulte . Det kan ikke være lovlig ? Hadde du SKRIFTLIG fått LOVET KS DER ???

DETTE ER JO ET GODT EKSEMPEL PÅ AT NORSKE LEGER / SYKEHUS IKKE ER TIL Å STOLE PÅ .......

De sier det de vet du ønsker å høre , bare for å roe pasienten ned - for så å ombestemme seg når det gjelder ....og tvinge til vaginal fødtsel likevell .

Forstår dere politikken NÅ på Norske GRATIS Sykehus ?

Jeg traff også mange leger som lovet og sa at å få KS skulle jeg klart kunne få - men det var bare svada og prat . For som sagt er det Overlegen på fødeavd . på det sykehus du skal føde på som bestemmer . INGEN ANDRE LEGER HAR NOE DE SKULLE SAGT EGENTLIG . De kan si JA - men fødtselsoverlegen kan like godt si NEI.

GLAD - jeg ikke skal benytte Off. gratis sykehus - EN AV GRUNNENE FAKTISK .....De er IKKE tillitsvekkende eller til å stole på . Så jeg tør rett og slett ikke benytte et slikt sykehus .

Jeg syns kyr og sauer får bedre fødtselshjelp enn mennesker i Norge he he ! Ingen lar en Ku eller hund i Norge f.eks ligge i fødtsel i 30 timer i fødtsel uten å foreta seg noe - KS f.eks ..... men det skjer hver dag med mennesker på Norske sykehus . I det værste tilfelle jeg har hørt om ble ei bekjent av meg ( ung jente i begynnelsen av 20 årene ) liggende i 48 timer i fødtsel - før sykehuset endelig bestemte seg for å foreta KS på henne ( UNN - TROMSØ ) .Hun ønsket SELV KS fra første stund - men de skulle se om hun ikke greide det selv først ... Nabokjerringe på 35 år ble liggende fødtselssyk i 3 dager på UNN . Greit om hun ønsket det selv - vet ikke det . Men dersom hun selv vile ha KS og ble tvunget til det - så er det jo for ille behandling i år 2007 .

Hva er vitsen med å utmatte & pine folk så jævlig lenge unødvendig ....! Noen andre her som ble liggende altfor lenge i fødtsel - før legene foretok KS til slutt ???Eller som ble lovet KS - men likevell tvunget til Vaginal fødtsel ????

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...