Gå til innhold

Babyklister - erfaringer :)

*bombobadilla*m*BABY<3+spire

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

Håper at dette vidunderlige babyklisteret gir spirer hos oss allesammen snart!! Etter å ha lest kirstys erfaringer med babyklister i en annen tråd, så startet jeg likegodt denne tråden, så kan vi utveksle erfaringer med klisteret her.

Ha vært litt forsiktig med babyklisteret denne pp jeg da, siden det er så dyrbare dråper har jeg bare tatt 10 dråper én gang om dagen fra EL og frem til tanta kom. EL kom litt bardust på meg denne runden, for plutselig var syklusen min normal igjen, og det var vi ikke helt forberedt på - så vi var litt sent ute med høyhoppingen, så jeg tok egentlig bare babyklister litt for sikkerhets skyld... MEN: jeg har virkelig også merket forandringer der nede... Det har murret, strukket, stikket og jobbet... Ikke vondt i det hele tatt, men nok til at jeg faktisk trodde jeg var gravid... Men det er jo i tilfelle ikke første gang ;-) Uansett: da tanta kom hadde jeg heller ikke sååå vondt i magen som jeg pleier, og bare i én dag - noe jeg aldri har vært velsignet med, så jeg tror det har noe for seg jeg :-) Når tanta reiser blir det med høyhopping og litt tidligere start denne runden, og babyklister etter oppskriften 3 ganger daglig :-)

Lykke til allesammen!!!

Fortsetter under...

Ser vi har ganske lik erfaring :-)

Selv skulle jeg ikke ta klisteret forrige syklus da jeg ikke fikk det i posten før etter el. Men så noen få dager før ikm følte jeg at jeg kansje kunne være gravid og jeg fikk den ultrasvake skyggestreken på CB, så dermed tok jeg det likevel, sånn i tilfelle. Da kjente jeg at det liksom kriblet og boblet der nede. Da testen ett par dager etter også var negativ slutta jeg å ta det siden det er så dyrt. Så kom tanta dagen etter, og jeg har vanligvis noen helt vanvittige mensensmerter, men denne gangen vardet ikke så ille. Trengte fremdeles smertestillende, men jeg klarte å fungere og slapp å holde sengen. Jeg håper det er klisteret som gjorde det for da kansje jeg etterhvert vil få bedring på det området?

Nå har jeg tatt klisteret i 2 dager, hadde el igår, og jeg kjenner igjen at det kribler og bobler der nede. Blir spennende å se hva som skjer tilslutt.

Hei!

Henger meg på denne tråden jeg!

Dette er første pp jeg prøver babyklisteret. Er på 7.dag etter el, og har tatt det i 6 dager nå (10 dråper x 3). Blir spennende å se hvordan det blir etterhvert, men nå kjenner jeg faktisk INGENTING. Håper det gjør sin virkning likevel da.

Nå har jeg tatt berberisen i litt over en uke og kriblingen er over. Istedet kjenner jeg en letthetsfølelse... litt merkelig å forklare men tror det er en god følelse... med littegranne mensmurringer av og til. Er uansett ikke slik jeg pleier å ha det uka før ikm :-) Så tror virkelig den har gjort noe... men om jeg er gravid det aner jeg ikke, føler absolutt ingenting. Jeg pleier vanligvis å mistenke det på denne tiden de gangene jeg har vært gravid pga forandringer i personligheten som at jeg blir glemsk og forvirret, og jeg pleier å få røde prikker i ansiktet...og kjempesvimmel. Men ikke noen symptomer, ikke engang mørkere areola...

Er det raskest å gå inn på nettet og bestille? Eller gåt det like kjapt via apotek? Syns det må være bedre å bestille det selv jeg...? Var inne på en dansk side tidligere i mnd, men kan ikke huske navnet nå etter ferie og alt. Men jeg lette gjennom alle produktene der og fant ingenting.

Jeg som har vært på ferie i Danmark, men fant det ikke der heller... Uh!

Tusen takk hvis noen kan hjelpe:-)

Annonse

Hei Mia82!

Jeg bestilte det via nettet. Enkelt og greit. Jeg har hørt at det ikke er like lett å få nøyaktig samme produkt og styrke (D4) gjennom apotek i Norge.

Produktet heter Berberis Fructus Comp D4 og du bestiller det (og betaler med kort) på: www.netspiren.dk

På hovedsiden går du inn på Homeopati, deretter på Allergica Comp. Skroll nedover så finner du babyklisteret.

Lykke til ! (for meg tok det i overkant av 2 uker før jeg fikk det i posten)

Vet ikke om dette har noen sammenheng da...

Jeg tar jo metformin i tillegg og har ofte vært plaget med muskelsmerter i beina som jeg tror er en bivirkning... men nå som jeg har gått på klisteret har dette vært værre enn vanlig, gjør skikkelig vondt... spørs om dette ikke var en heldig kombinasjon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...