Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 jeg grudde meg veldig til svangerskapskontrollene fordi man måtte veie seg og vise fram kroppen sin til en ukjent person. på min første kontroll hos legen min veide jeg 81kg, var da ca 11 uker på vei. jeg bare gikk opp på vekta og hu dama skrev det opp, sa ingenting heller.etter det har jeg begynt å gå til jordmor. dette har også bare vært positivt, hun er veldig hyggelig og proffesjonell. der veier jeg meg selv og skriver det opp på helsekortet mitt. jordmor har ikke sagt noe om vekt til meg, nå veier jeg 90 kg og er snart 7 mnd på vei.dette har lagt seg mest på magen og puppene. jeg har ikke måtte invistert i nye bukser enda, men noen nye trøyer har det blitt:) også det med å vise seg frem har gått veldig fint, har jo vært så "heldig" å få strekkmerker på magen og syntes det var såååå flaut og ekkelt, men det var veldig vanlig sa hu. noen får og noen ikke sånn er det bare, før hun begynte å snakke om noen annet. var også samme problem på ultralyden, men det gikk jo også veldig bra. ellers kan jeg jo fortelle at mitt svangerskap har gått ganske knirkefritt. veldig trøtt til tider, men det hører vel med. jeg har fri fra jobben til 1 august(en mnd ferie) og da skal jeg jobbe til 1 september hvis jeg orker for da begynner min permisjon:)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 jeg skulle ønske jeg veide bare 80 kg når jeg ble gravid...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 første gang jeg ble gravid veide jeg 76kilo, den dagen jeg kom hjem fra sykehuset veide jeg 94, gikk litt ned, men det gikk fort opp igjen + litt til, 98 skrekkelige kilo. Dette er nå over 2 år siden, og har ikke klart å gå ned noe særlig i vekt, er snart 7 uker på vei nå og veier 94 kilo, men håper jeg går ned mer etter denne fødselen. Ei jeg jobber med hadde også samme problemet, men når hun fikk andre man gikk hun minst en time hver dag med barnet, pluss at hun ammet, og nå veier hun nesten det hun gjorde før første man.. Håper det skjer med meg også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå