Gå til innhold

eier ikke sexlyst stakkars samboeren min :S


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Uff har ikke hatt lyst på sex de siste dagene nå, klarer bare ikke tanken føler det blir feil hvis jeg har det liksom.... Stakkars samboeren min da, men han får vel overleve... Blir veldig lei meg når jeg ikke har sexlyst for jeg er jo veldig glad i kjæresten min, men vet ikke hvorfor ass.... Noen nadre som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mhm,denne må jeg nok også signere.. Er kanskje muligens det siste jeg tenker på for tida. Blir til at jeg har sex bare for å beholde "husfreden"! Hehe! Blir feil å si det og,men dere andre som har det sånn skjønner jo hva jeg mener.. Men jeg kan skjønne gutta og, for når man prøver så blir det jo automatisk veeeeeldig mye sex. Også brått mister man bare helt lysten.. Det er forferdelig kjett!! Og jeg håper det går over! De første ukene var det fordi jeg var trøtt og sov virkelig 14 timer i døgnet. Nå er det fordi jeg har så vondt inni meg om han er inni meg. Nesten så jeg på en måte kan føle det "butter". Og hvor turn-off er det ikke å måtte fysisk holde kjæresten din igjen så det ikke blir så hardt.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliter også med sexlysten.. har bare lyst til å sove og ligge på sofaen.. håper det blir litt bedre når formen og blir bedre..

 

men er jo en overgang da, fra nesten annenhverdag til 1 gang i uka...

 

stakkars snille mannen min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...