Gå til innhold

Vær så snill - ikke en gang til....... (blod -> MA?)


Krolla og Theodor

Anbefalte innlegg

Jeg orker ikke gå igjennom en MA en gang til... håper så inderlig at det skal gå bra denne gangen.

 

Hadde en MA i februar (oppdaget 12+1, skjedde trolig 11+3 da jeg hadde en bitteliten blødning).

 

Er i dag 9+3 og oppdaget friskt blod, mer enn forrige gang - kanskje så mye som en spiseskje. Heldigvis har jeg time til UL imorgen kl 13:30 (bestilt før ferien)... Har alle symptomer fortsatt - men det hadde jeg jo forrige gang også. Jeg krysser fingre og håper inderlig at det hele kommer av sex i går kveld.

 

Akkurat nå er alt mørkt og trist. At det skal være så inni hampen urettferdig :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff. Jeg tenker det samme. Jeg hadde en MA i uke 11 i desember, og er nå 6+6. Har hatt lys brun utflod de siste 2-3 dagene og jeg er også veldig bekymret for at det kan være symptomer på en ny MA. Jeg venter liksom på at jeg skal begynne å blø litt i hvert øyeblikk.

 

Håper så inderlig at det ikke er tilfellet og at vi begge slipper å oppleve en MA en gang til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Veldig vanlig å få en liten blødning etter sex, så det er jo mulig at det er dette som har skjedd...Opplevde flere små blødninger i forrige svangerskap, men det gikk bra allikevel:) Fint at du skal til ultralyd i morgen, greit å undersøke sånn at du kan være sikker.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...