Gå til innhold

En hyllest til magen, puppene, kvalmen og ikke minst mannen!


Engel, skatt og lite frø.

Anbefalte innlegg

Blir bare mer og mer gravid nå. Ja, på både godt og vondt! I går, dagen etter en deilig ferie i syden -skulle "noe" tydligvis ta igjen for en ukes kos. Doskålen ble velforskynt med godt fordøyd mariekjeks og pepsi max. Kvalme og hodepine avtok vel sånn ca ved sengetid. I dag er det takk og lov litt bedre. Men det skal ikke mer enn et nys til for å utbryte ukontrollerte brekninger. Så jeg ligger ikke akkurat på stuegulvet å innhalerer det ufrivillige "vegg til vegg" teppet som har lagt seg godt til rette i løpet av ferieuken vår i syden;) Men på en annen side..-det sies at jeg stråler og magen er merkbart større. Puppene også, til min samboers store glede. "se de sungisene'a!!!" er en heeelt normal replikk om dagen. Er ikke mer enn 10 små uker på vei, men det er så deilig å kjenne at ting skjer. Jeg må jo også nevne at mr.samboer er aller best i hele verden. Han lar seg virkelig utnytte og synes til og med at det er litt sjarmerende og stas. Jeg for min del må bare passe på å ikke bruke opp kvoten før 1 termin er over;) Til dere som ikke har en fullt så engasjert partner som meg: Kjøp "Pappa for 1 gang" av Finn Bjelke. Det er så godt å høre en mann gråte av latter og vite at det handler om enten deg eller babyen som skal komme. Jeg elsker deg, elskede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...