Gå til innhold

sprayer og sprayer og gråter uten grunn.....

Anbefalte innlegg

uff... dette er ikke dagen kjenner jeg.... er igang med første forsøk, dvs begynte å spraye for en uke siden... i dag er følelsene helt på tulltur, men det skal vel gjerne være sån ??.... Har ikke merket noen bivirkninger før nå i dag... noen som vet om dette går over, eller kommer det til å være slik hele tiden når jeg sprayer ? skjønner ikke noenting, gråter uten grunn og det er ikke noe særlig....

Fortsetter under...

Akkurat slik var det hos meg også...

Etter 1 uke på spray måtte gubben gå på tå hev her hjemme, hehe...

Jeg hadde noen slike gråtetokter, men ikke så mange.

Jeg merket bivirkningene mest ved at jeg hadde masse hetetokter,

det var ikke noe særlig.

Du vil nok mest sannsynlig være litt ustabil hele sprayperioden,

sånn er det bare. Du får tenke på at det er heeelt vanlig, neste gang tårene spruter av en liten bagatell..!

Når du begynner på sprøytene blir det bedre:-)

takk for svar :-)

jeg får bare akseptere at det kommer til å være slik en stund og tenke å det du skrev ; at mest sansynlig blir bedre når jeg begynner på sprøytene :-)

Jeg er litt bedre nå enn når jeg skrev innlegget... , så heldigvis går det over etter en stund...

Det er nå forsåvidt verdt det :-) Hetetokter har ikke jeg hatt enda, men det kommer vel det også....

Sambo tok seg en tur med hunden han.... så jeg skulle få litt fred.. :-) stakkars han når jeg er på det verste... men han forstår heldigvis at det bare er sån nå....

ser at du har gull i magen :-) gikk det på første forsøk ?

Hehe, ja de får bare holde seg unna når det er på det verste:-)

Vi tok det med humor vi da, når tårene sprutet... Er ikke så mye annet å gjøre egentlig:-)

Vi har endelig klart å bli gravide ja, men det har vært en lang reise...

Ble gravid på 1.IVF i fjor sommer, men mistet dessverre.

Etter det har vi hatt to kjemiske graviditeter og to negative.

Fikk satt inn to egg denne gangen, og det gjorde susen!!!

Du får ha masse lykke til videre med forsøket!!!

nei, det er ikke så mye annet enn å le av det.. :-) han smilte godt før han gikk.... :-) he..he..

takk for det :-)

masse lykke til videre med gullet deres :-) det er godt at det endelig klaffet, det har nok sikkert vært tungt med alt som har gått galt underveis..... Så godt at det endelig satt :-) !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...