Gå til innhold

Lille nuse


Gjest

Anbefalte innlegg

Vi som er inne reductil jentene vår/sommer har nå gått ned alle fra 10kg og mere, så da vi starta på pillene hadde vi alle en bmi som lå på det aktuelle, jeg har fått hørt fra min lege at jeg kan få de fram til min bmi er 27. Ellers så står i felleskatalogen at en bmi på over 30 er påkrevd om det ikke er fare for noe familiere livstillsykdommer. Ang og kjøpe reductil på nettet, det vil jeg ikke anbefale, pga det sentralstimulerende stoffet i pillene blir det rengnet som smugling om du kjøper det via utlandet. Og ikke er jeg 100% sikker på om de du får kjøpt på nettet er "ekte" reductil heller, så og kastet bort mange tusen på noe som ikke er garantert at du får de, eller er ekte hadde jeg ikke tatt sjansen på.

 

Men skriv gjerne på om det er noe mere du lurer på.

Jeg vil bare understreke at i min periode på reductil har jeg lært meg å like trening, jeg har begynt og trene opp til 5 ganger i uka på trenings studio og liker det faktisk, jeg spiser små og tette måltid( ca vær 3-4time) og jeg drikker minimum 2,5l vann om dagen. Så jeg har mest tro på at det er min gen livstill forandring som har hjulpet meg, men pillene var til hjelp i begynelsa for meg.

Reductil er ikke noe mirakel pille, det virker faktisk bare på 60% som får den, dvs at 40% som får den utskerevet opplever ingen slankende virkning, men kun de negative bivirkningene som søvløshet, munntørhet, angst, tregmage og faktisk økt appetitt.

 

Lykke til, klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...