Gravid:):) Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har lest her inne om tidskonto, men skjønner meg ikke helt på dette. Jeg vil komme til å ha 3 mnd igjen av studiet mitt når lille "tittingen" min kommer til verden. Samboeren min er i full jobb. Vi ønsker å dele permisjonstiden. Jeg har minimum 6000 kr i inntekt utover studielån og stipend hver mnd. Er det slik at jeg kan ta ut engangsstønad og far kan benytte seg av tidskontoløsningen. Er det da slik at jeg må ut i minimum 50 % jobb, og samboeren min kan være hjemme 2-3 dager i uka?Har jeg da krav på fødselspenger siden jeg har vært student mens jeg jobber 50 %? Dette er i så fall for godt til å være sant.. Håper noen kan hjelpe meg..
3 skatter ute:) Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 man får i hvertfall ikke både engensstønad og fødselspenger. eller er jeg ikke sikker på hvordan det er.
Gravid:):) Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2007 Ønsker å ha 50% permisjon. Er det da lurest at han har tidskonto slik at han kan være hjemme 50% han også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå