Bibi m/2 nå (",) Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Bruker ikke de Lire da ? Overtalte en på hotellet og bet med en 20-kroning (norsk), de lo bare da jeg fortalte hva den var verdt, for de bruker jo nesten bare lapper hehe
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 I Alanya brukte dem begge deler, men foretrakk lire. Vi betalte med euro og fikk tilbake igjen i lire, så vi fant fort ut at det var best at vi bare brukte lire, da hadde vi litt mer kontroll følte vi.
schnuppi Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2007 Ok.Jeg fikk høre at dem ikke brukte euro der nede...Kanskje best å forholde seg til en type valuta,så det ikke blir så mye rot..hehe
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Joda, det gjør de:) En venninne av meg var i Side og der brukte de bare euro. Hvor i Tyrkia skal du?
Storebror & Lillesøster Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 De bruker euro og lirer,man kan også betale med norske penger,100 lappene er mye verdt der nede,så pleier og ta med meg det og veksle inne,eller betale med så får jeg igjen i tyrkiske. Veldig greit på slutten av ferien hvis ikke du vet hvor mye mer dere kommer til og bruke (det koste jo litt og ta ut så jeg tar ut en del når jeg gjør det) og da er det greit og bruke norske for da har man somregel ikke noe tyrkiske penger med hjem eller som man må vase bort bare for og få brukt dem opp før dere reiser hjem....men husk det må være HUNDRELAPPER!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå