Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da nærmer tiden seg, for eggdonasjonen, med stormskritt.o)))) Har ventet siden begynnelsen av november, men nå ser jeg snart en ende på det. Har bestilt babyklister for her skal alt prøves for at vi skal lykkes på første forsøk!!!

Det jeg vil med innlegget mitt er og høre litt med dere om hvordan dere har det/har hatt det etter innsetting?? Nå skal jo ikke jeg gjennom samme prosessen som dere med stimulering og egguttak, og hele den pakken, så det er kanskje litt vanskelig og sammenligne oss, men dog....Det "eneste" jeg skal er og ta østrogen for og få bygd opp slimhinnen i livmoren...

Uansett, vi tenker litt på og bruke rugetiden som en ferie, og kjøre litt rundt i Sør-Finland, Sør-Sverige og ellers rundt i landet vårt. Sambo er redd dette vil virke stressende, og er redd vi ikke vil lykkes med og få egget til og feste seg, mens jeg tenker motsatt, at det må være deilig og ha noe og gjøre, og få tankene over på noe annet.

Vi skal jo ikke stresse rundt, men ta det med og ro, og bruke den tiden vi trenger. Besøke slekninger og venner osv.

Hva mener dere? Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9842957-tiden-etter-innsetting/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er bare sundt å skifte miljø ,og å reise på ferie i rugeperioden.

Om jeg trenger ett nytt forsøk så skal jeg reise bort etter innsetting, har alltid bare vært hjemme.

Jeg fikk satt inn fryseegg for 9 dager siden,og følte meg i veldig fin form de første fire dagene, men siden har jeg vært trøtt, slapp ,uggen og har hatt menssmerter. Vet ikke om dette er pga av hormoner eller om jeg er gravid. Tror ikke jeg hadde orket å kjøre eller reise rundt på mange plasser for tiden, men kunne tenke meg en rolig badeferie.

Det er vanskelig å vite hvordan formen blir, Så lenge dere ikke stresser rundt ,du koser deg og har det bra ,så tror jeg det er bare bra å reise bort.

Lykke til

Hei på deg Frøya.

Jeg har stor tro på miljø-forandring i rugetiden.

Ferie sammen,nye opplevelser,og tid til hverandre og nødvendig hvile tror jeg er et pluss.Jeg hadde derfor ikke vært i tvil var jeg dere...

Følger spent med nå,og krysser alt for at dette blir deres sjanse,

og at Finlandsturen gir utbytte ! :o)

Klem fra

Tusen takk for svar begge to:o)

Vi skal prøve og sette opp en kjørerute, og så får vi se hva vi gjør:o))) Godt og høre at dere er enige i at det vil være godt med miljøskifte så lenge vi tar det med ro. Satser bare på at formen er bra etter innsetting da. Det har jeg jo ingen garantier for. Redd jeg bare skal ønske meg tilbake til sofaen min om formen er så som så. Det er jo en sjanse og ta, men jeg tror absolutt at jeg er villig til og prøve:o)))

Klem

heisann.

Jeg har hatt noen runder med innsettinger,ivf. Det jeg iallefall har funnet ut er at det spiller ikke noen rolle hva en gjør i ruge perioden.

Den ruge perioden jeg var mest uvøren dvs jobbet mye,løftet tungt, jobber og noen netter,tok meg en fest(fysj, men jeg trodde virkelig ikke forøket gikk!?) og jeg er røyker.Likvel....jeg sitter nå gravid i 14 uke og alt er fint med den lille! dette vr fryse forsøk i min egen naturlige syklus.

jeg runder snart 38 år.

Lykke til

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...