GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Noen andre som også føler som meg? Jeg er i min 8 uke er ikke kvalm litt vondt i brystene, ikke tissatrengt bare av og til hard nederst på magen. Etter jeg netopp har spist blir jeg sulten igjen nesten med en gang:s Tanten min sier at alle graviditeter er forskjellge og jeg skal være heldig at jeg ikke har noen symtomer, men jege r bekymret fordet :S Var p UL i uke 6+5 da kunne ikke se noe 100% sikkert men Legen trodde at man kunne se et bankene hjerte, men 3 fostervannsekker:S legen sa at fosteren kunne gjemme seg når man tar Ul så tidlig og at jeg ikke skulle være redd:S Var alt for tidlig å ta UL for da blir man bare redd og sikker som meg når man tar det så tidlig.. skulle på 1 gangskontroll me måtte ta blodprøver for å sjekke om HCG hormonet har steget, får svaret i morgen er så j.... redd for at det skal gå galt:S Jeg føler meg ikke gravid.......
snoopy Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 hei! Jeg er 7+2 og føler meg heller ikke gravid. Må ikke på do hele tiden, og ikke vondt i brystene heller. Er litt sånn småuggen innimellom og når jeg har spist føler jeg meg ofte "hul"?? innvendig, ikke mett men bare full i magen. Merkelig følelse. Har to barn fra før og begge svangerskapene var forskjellige (en gutt og en jente). Ikke vært hos lege enda, men har en venninne som ikke kjente noen ting før hun var over 3 mnd på vei, så satser på at alt er bra:-)
Athina' Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Du er nok det siden de så 3 fostersekker hehe. Det går nok bra :-) Har ikke følt meg gravid jeg heller, men det er jo bra å ikke ha de fæle symptomene som å henge over doskåla da *grøss* Resten av oss er spent på å høre om det kan være 2 elle 3 vi også ;-)
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2007 Til Athina^ hehe ja de så jo det tre forstersekkene, men kunne ikke si at det var liv der 100% sikkert,uff 3 fostersekker, høres nesten skummelt ut hehe..som jeg har sagt før så så jeg på en annen som hadde kommet 7 ukr på vei der så man fosteret veldig tydelig hvorfor vises ikke da fosterne hos meg da? håper at det er fordi det er flere der inne og at de er mye mindre enn hvis det b are var en? får jo svaret i morgen er så j... nervøs:S vet ike hva jeg skal gjøre...men skal skrive til deg da og si hvordan det har gått =) Håper alt er bra med deg !!!!!!! Snoopy: ja føler meg også "hul" inni meg etter at jeg hyar spist er egentlig veldig mett men føler meg likevel "tom" i magen rart..... Kanksje vi skal være glad for at vi ikke har så mange symtomer på graviditet? =)' stoor klem til dere fra MEG =0)
Tigerlily -har jente&gutt Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Jeg følte meg heller ikke gravid forrige gang. Jeg ble veldig glad da magen begynte å komme, for da ble det virkelig. Jeg hadde veldig få "plager"/symptomer i svangerskapet. Jeg tok faktisk et par graviditetstester også i løpet av de første tre månedene - bare for å være på den sikre siden;-) Nå er jeg seks uker på vei med nr 2, og det eneste jeg kjenner nå er at brystene er veldig ømme. Ellers merker jeg ingenting. Regner med at symptomene uteblir denne gangen også.
Smellkyss Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Du skal være veeeldig glad for at du ikke henger over doskåla! Var kvalm forrige gang hele døgnet, nå er jeg bare trøtt,trøtt, trøtt!! Ellers ingen graviditetssymptomer hos meg heller. Litt ømme bryster da....
AnitaTrymLucasFrida Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 jeg har gått gjennom to svangerskap tidligere å va frisk som en fisk. ingen symtomer på noe som helst. men nå er jeg gravid i gjen å har ikke vært friske en dag. vær gla du er i fin form å nyt det og ikke bekymre deg så mye.
litjpia73 Skrevet 16. juli 2007 #8 Skrevet 16. juli 2007 Jeg er i uke 6+0 og har heller ingen andre symptomer enn ømme bryster/brystvorter. Er ofte litt mindre ømme fra morgenen, men det kommer utover dagen. Hadde litt mensmurringer i uke 5 men har ikke hatt det på noen dager nå. Har tatt 3 graviditetstester så jeg bør vel begynne å føle meg sikker, hehe... Livredd for å miste for jeg kjenner så mange som har gjort det i det siste. Men da sier vi at den kvoten er brukt opp da :-) Lykke til alle sammen!
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. juli 2007 hei jenter =) akk for at dere svarer meg =) Godt at det er flere enn meg som har det sånn og vi skal være glade for at vi ikke har noen sterke symtomer =) Lykke til alle sammen !!!!!!!!!! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå