Gå til innhold

Dere som har begynt å kjenne spark enda, kjenner dere...

Anbefalte innlegg

spark kun på den ene siden da, eller litt på begge sider?

Jeg blir litt forvirra her... Ene dagen kjenner jeg det så tydelig på venstre side, legger meg ned å fokuserer på å kjenne fra den siden, når jeg plutselig kjenner bevegelse på høyre side av magen..... Trodde ikke de små snurra rundt såååå innmari mye nå, men kan jo ta feil der da... Snart 18 uker på vei her...

Kan ikke huske det var sånn med første jeg fikk...

Fortsetter under...

Hei!

Er du sikker på at det bare er beina du kjenner da? ;o)

Er selv 20 uker på vei og kjenner masse bevegelse, men husker best første gang jeg var gravid og kjente liv for første gang. Da lå jeg på magen og så film da babyen plutselig fant ut at han skulle snu seg. Var utrolig merkelig å kjenne noe som må ha vært hodet som beveget seg fra ene siden til den andre mot utsiden av magen min! :oD

En baby kan svinse og bevege seg veldig mye i magen, men se ikke bort ifra at h*n tar spenntak i "veggen" og støter hodet sitt ut ;o)

Heia! Jeg har kjent liv et par uker nå og det er helt herlig! :-)

Det er over hele magen. Noen ganger "luftbobler", noen ganger skikkelige spark. Magen forandrer seg også utfra hvor babyen ligger.

Lykke til!!

Hadde samme tankegnag som deg før eg var på UL på fredag.

Da såg eg at minien like gjerne slo med hendene som med bena. Attigt å se at han slo der ultralyd-instrumentet var på magen - som om han ikke likte at han ble forstyrret.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...