Gå til innhold

21.juni, 18 dager på overtid, kom endelig gutten vår

Ninni36

Anbefalte innlegg

Skulle ha skrevet før, men dagene strekker ikke til.

Ble lagt inn 15 dager på overtid for å få modning. Fikk til sammen 4 kurer over 2 dager uten at noe skjedde, og det ble til slutt valget mellom å se det an og stole på at naturen ordner opp eller keisersnitt. Da jeg følte at noe ikke var riktig, og kjente at han stanget med hodet i siden av bekkenet mitt, valgte jeg til slutt keisersnitt. Tok ikke sjangsen på noe annet.

Det hele gikk veldig fint og rolig for seg, og ut kom en flott keiser som omtrent skrek før han kom ut av magen. Han var 5220g og 54cm lang, 40cm rundt hodet. Stor og flott kar, verdens skjønneste, selvfølgelig :o) Tror ikke jeg er laget for å føde han rettveien..

Nå koser vi oss masse, han sover og spiser og er veldig fornøyd og grei.

Takk for oss her inne, og lykke til alle dere andre som venter og prøver.

Fortsetter under...

Gratulerer så mye Ninni36 med stor flott gutt - har jo lurt på hvordan det gikk deg, men regnet med at du hadde fått gutten din på et viss :-) Trist at du måtte slite med overtid og et vanskelig valg, men når alt går bra til sist, så glemmer man vel fort strevet.

Kos deg i den herlige tiden som er og kommer.

Gratulerer!! Stor flott gutt, bør vel være glad gor at han kom den veien han kom. Vet at flere sier det ikke er forskjell på 4 og 5 kg, men det er søren meg ikke bare hodet som skal ut. Fødte selv en som bare var 4,5 og 39 rundt hodet, men han hadde DE skuldrene.....

Utrolig at modning ikke virket, tror du kan trøste deg med at du tok riktig avgjørelse. Kos dere videre....

Annonse

Gratulerer så veldig mye med gutten din! Det blir folk av oss keisere og keiserinner også, vet du! Jeg er selv en keiserinne og har en liten keiser fra før - og muligens blir det en til, så her blir det mange som vil bestemme :-)

Har selv tenkt at jeg ikke er laget for å føde barn, og at det er godt vi bor i Norge og ikke for 200 år siden, men slutt å tenke sånn og kos deg med gutten din - vi bare er laget sånn, og ikke noe å gjøre med det!

Godt at alt gikk bra!

Hurra for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...