Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Jeg er så redd. Begynte å blø litt på fredag, men det ble bare verre og verre. Nå er det søndag og jeg blør ennå. Ikke så mye som ved menstruajon, men nesten. Helt klart rødt blod. Siden det er helg har jeg ikke fårr snakke med lege. På legevakten sa dem at jeg må vente å se. Og at jeg måtte forberede meg på en SA. Skal ringe lege imorgen å høre om jeg kan få en UL. Kanskje det ennå er et lite håp?? Jeg håper! Jeg er 7+4 idag
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Kan du ikke ringe til sykehuset å snakke med dem. Ikke noe særlig å gå og være bekymra. Har mista 5 ganger så jeg vet hvordan det er. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har ringt dem, men de hadde ingen gynekolog der nå i helgen. På fødeavdelinga hadde de det så travelt så de kunne ikke hjelpe meg. Så lenge jeg hadde visst hadde det vært greit, selv om det kanskje ikke går så bra. Kjedelig å ikke vite. Må vell bare vente til i morgen.
Athina' Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har blødd masse fra uke 7(er nå 15+ noe), og det er mange som har gjort det på 2.trimester, så det er ikke sikkert at noe er galt. Vi har alle fått beskjed om at rødt uten smerter ikke er farlig, men når store smerter kombinert med masse rødt blod kommer det er bekymringsverdig. Men jeg fikk også høre når jeg blødde første gangen at det er ingenting de kan gjøre med det hvis det er en begynnende abort siden man er så tidllig. Men jeg håper du har det som vi andre som har blødd gjennom meste parten av svangerskapet at alt er fint og at du kommer inn til UL så du får svar. Lykke til :-) PS! Jeg vet at det er en fryktelig belasting og stressende men jeg krysser fingrene for deg :-)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Tusen takk for svaret:) Har et lite håp ennå nå jeg.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Jeg blør også, starta på fredagen.Blør ikke så veldig mye, men det er helt rødt pluss at jeg har menssmerter i magen. Ringte legevakta i går men de kunne ikke hjelpe meg. Er jo kun 5+5. Noen som vet om man må blø veldig masse for å miste spiren??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå