Gå til innhold

hvor ofte kjenner dere spark?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg kjenner som regel litt på kvelden.. men det varer ikke særlig lenge.. så litt tidligere på dag.. alt i fra 1-3 ganger per dag.. ikke så veldig mye nei.. :( er gravid for første gang da, så det kan vell være spark jeg ikke registrerer helt. er i uke 24 nå:) gleder meg til det blir sterkere

jeg er 21 uke på vei, og har kjent liv i ca 3 uker nå, stortsett 3 ggr om dagen - tidlig på morgenen og ut på kvelden når jeg legger meg, det er regelen, og så av og til midt på dagen. han virker ganske på rutinert (akkurat som meg, hehehe, liker rutiner godt jeg). Synes det er herlig, å vite at det er aktivitet der, betryggende er det også

Annonse

Er i 24uke nå og kjenner hver dag. Mest når jeg er i ro. Hvis jeg ikke skulle kjenne noe på en stund legger jeg meg ned og slapper av litt,da blir det alltid liv :) Og om jeg spiser noe veldig søtt...da blir det skikkelig action der inne. hehe :)

Hei. Er 20+1 og har den siste uka kjent spark hver dag. Innimellom utenpå også. Sååå gøy. Kjenner det ofte når jeg setter meg/ legger meg ned. Har morkaka bak i overkant. Er nok ikke like lett å kjenne når morkaka ligger utenpå, nei. Så lenge du kjenner litt er nok alt som det skal :-)

Kjenner mest spark om kvelden, men hvis jeg sitter på pc fremover bøyd kjenner jeg sparking akkurat som den synes det blir litt trangt. Jeg bruker fortsatt mine vanlige bukser, om de er lave på livet:o)

Jeg kjenner spark stort sett hele døgnet, og spesielt etter jeg har spist eller drukket. Vesla hikker og sparker og elsker å sparke på blæra mi midt på natta.

Legen sa at hun ofte ser sammenheng mellom aktivitet inni og utenfor magen, så det blir en travel tid for meg fremover:)

jeg er inni uke 22. har kjente mye spark men ikke hver dag enda. men det er ofte når jeg prøver å slappe av eller sovet at hun har bestemt seg for å lage en liten fest i magen, sparke opp over er også kjempe gøy

slik at jeg blir kvalm heheh

Annonse

Jeg 20+5 og har kent spark en god stund, de siste to ukene har jeg kjent spark hver dag, særlig på kvelden når jeg ligger på ryggen..samboer kan også kjenne jenta og syns det er koselig å "hilse på hver kveld":) Vi har nettopp vært på ferie med mye inntrykk og "action", så har kjent sparkene mest når jeg har lagt meg på hotellet i ro..

Har lest om at babyen kan fortelle oss hvordan h*n har det hvis man følger med på sparkene...noen som har forstått hvordan man kan føle om babyen har et bra eller ikke??

Kjenner en god del bevegelse inni ballongen (varierer fra dag til dag!) men har litt vanskelig til å kjenne det utpå. Jeg har også morkaka i front, kjedelig! :-( Er 23+4 nå.

Gleder meg SÅ til å kunne dele det med pappaen.. Du har ingen grunn til bekymring, lykke til videre!

Jeg er i uke 21 nå og har kjent daglig liv og røre inni magen siden uke 18. Er veldig forskjellig når hun turner inni der men gjerne på kvelden og rett før jeg skal sove, ellers er det rolig veldig tidlig på morgen men våkner fort hehe:) Pappan har akkurat kjent spark også og det er stas:)

Jeg er førstegangs i uke 24 nå,og har kjent regelmessige spark siden uke 16...pappaen har kjent det siden uke 18, og nå er lillemor helt turbo hele døgnet...spesielt hvis jeg er i ro, eller hun hører pappaen sin:)hihi....er så morsomt når jeg ser hele magen løfter seg opp på den ene siden liksom...=)hihi....men tror dette er veldig individuelt...men signerer de over her:når hun tar fraspark i blære, er det ikke FULLT så gøy.....=S

Er i veke 24+1, og her er det ganske livlig, spesielt i periodar. Kjenne ann med ein gong me har fått i oss frokost, og utover dagen når eg sitte i bil f.eks. Ete eg snop blir det livlig, og når eg har lagt meg kjenne eg at ann sparke. Kan òg sjå at klerne lee på seg av og til. Veldig kjekt!:)

Jeg tror kanskje jeg er den eneste som ikke kjenner spark hver dag... Er 24 uker og kjenner bevegelse av og til. Var hos lege og hørte hjertelyden for 1 uke siden, så alt er bra med den lille, men den er ikke så veldig aktiv hele tiden. Var ca en uke nå i sommer at jeg kjente bevegelse og spark hver dag, også kan det gå dager uten jeg kjenner noe som helst.

Blir nesten litt redd her jeg når jeg leser om all den bevegelsen alle dere andre kjenner hele tiden...

Er 24+4 og her er det mye liv. Jeg er oppe på natten 2 og 4 30 og da er han våken etter tisseturen. Når jeg våkner i 7 - 8 tiden sover han men våkner med en gang når jeg rører meg.

Det er liv stort sett hver gang jeg setter meg ned, også når jeg går av og til kjenner jeg det.

Magen hopper opp og prinsen danser vilt der inne. Jeg kjenner sparkene over hele magen egentlig. Ingen fast posisjon enda.

Mye liv om jeg legger meg ned og kvelden er det veldig gøy å kjenne.

Jeg synes det er veldig kost å holde hånda på magen og bare kjenne kjenne kjenne.

Det finnes jo ikke bedre bevegelse for tida.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...