Kakebakesøte Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Vi var i bryllup i går, det var så klart veldig hyggelig. Men en etter en kom å gratulerte oss med den lille spiren og _vi_ har ikke fortalt det til så veldig mange tør jeg påstå. Ble mer og mer paff for hver gang. I starten forstod jeg ikke helt hva de gratulerte oss for. Vi giftet oss i april i Paris, så inni hodet mitt surret en del mulige grunner for gratulasjoner. Spiren var liksom ikke i tankene mine. Jaja, i grunn er det jo veldig hyggelig at folk er så glade på våres veine at de gjerne vil fortelle det videre. Kanskje ikke vi har vært helt tydelig på at vi vil være litt lenger på vei før vi vil at alle skal vite... Var jo hyggelig også, så i går ble det tydeligvis offisielt Er ikke så galt heller da, er 12 fullgåtte i dag. Men føler i grunn ikke jeg er helt gravid foruten disse uggenbølgene og trøtt/sliten. Vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette ser ikke helt poenget. Men det er kanskje ikke alltid så viktig med et poeng...
Galskapens overhode Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Jeg gav uttrykkeli beskjed om t dette ikke skulle nevnes, jeg hadde XU i mars og ville nå vente til etter uke 12.. KUn våre søsken og foreldre fikk vite.. de jeg søker støtte hos om det skulle gå galt igjen.. .. 2 dager senere visste ganske mange det.. Blir litt skuffet da. Til og med naboene til søstera mi kom å gratulerte meg på butikken.. Jeg så rart på dem og spurte for hva?? De smilte lurt og sa-babyen i magen vel.. Grrrrr...
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 ikke alle som klarer å holde munn nei,hehe... gratulerer med 12 fullgåtte:)
Mitzy Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Hadde noe av det samme med mamma. Selv om det var familien innad etter jeg mista i MA da. Mamma hadde lovd på tro og ære og holde kjeft for jeg hater sånn stakkars deg greier. Så satt jeg ute med tante og onkel(har ikke sååå mye kontakt) Så sa de plutslig: Det er nok din tur snart og. trist at det skjedde det med MA. Jeg ble helt paff og veldig såret. Sa det til mamma at jeg syns det var utrolig dårlig gjort og ikke holde på det man lover. Så etter det har jeg ikke fortalt om at jeg hadde SA senere og ikke at jeg er gravid igjen nå. Sånn kan det gå når man ikke holder ord:)
3 skatter ute:) Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 nei vil man ha det hemmelig kan man bare stole på seg selv, alle som vet er potensielle slarvere, det ligger i mange menneskers natur det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå