Gå til innhold

Bestille vogn på nettet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har bestilt TFK med hardbag, to regntrekk (både til bag og sportsdel) samt stellesekken fra babyjungle.nl. Inkl. frakt og norsk mva kommer dette på i underkant av 6000 kr. Mulig det kommer et tollgebyr i tillegg, men tror ikke det er på mer enn 200-300 kr. Hvis jeg skulle ha kjøpt det samme i Norge ikke på salg, hadde jeg måttet betalt en plass mellom 8.000 og 10.000. Vil absolutt anbefale å bestille på babyjungle, de virker svært seriøse.

OTH sparer du ikke mye på i utlandet. Sjekk heller med www.lilleprinsen.no og www.storkene.no. Men om du skal til USA eller har familie/venner der som kan ta med seg hjem for deg, er det store summer å spare der borte!

TFK er det mye å spare på ved å kjøpe i utlandet.

Vi bestilte TFK joggster twist, hardbag, adapter til bilstol og regntrekk til hardbag (de var tom for regntrekk til sportsvogndel) på junglebaby.nl, og tror vi sparte ca 3000 kr, men husker ikke helt.

Var kjempefornøyd med service der. De svarte umiddelbart på mailer jeg sendte dem i forveien, og fikk avgårde vognen med en gang bestilling var sendt. Det eneste negative var at forsendingen stoppet opp i Oslo til fortolling et par ukers tid, men den rakk likevel frem i god tid til fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...