Gå til innhold

Er jeg gravid?


bønnespira

Anbefalte innlegg

Tok to billigstripstester i går på dag 28 (IKM dag 28-31). De ble svakt positive. Tok ny test i mårest kl 05.45 med billig stav, den ble oxo like svakt positiv. La meg til for å sove , men måtte på do igjen halv 10 og tok da en CB digital som sa "ikke/inte gravid". Nå er jeg sånn i tvil. Vet jo at den digitale ikke blir positiv med hcg under 25 + at det skal da vel godt gjøres at akkurat jeg har kjøpt 3 tester som blir svakt positive om jeg ikke er gravid.

 

Noen med erfaringer eller synsinger rundt dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare tatt billigestripser denne gang,å de blir alltid svakt positive,men litt sterkere etter 5 minuttene har gått.men er sikker på at jeg er gravid ja:) så du er sikkert det du og!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jo på det da etter 29pp, 3pp etter SA i mars. Jeg har ingen symptomer annet enn litt murring i underlivet av og til, som svake febersmerter. Brysteneer ikke ømme heller, men noen ganger er det som om noen står og trykker en finger på dem, ikke vont men et rart press liksom. Har vært trøttdelux denne uka, men det er kanskje for tidlig enda uansett. Hvor langt på vei er du da? Jeg er 4 uker i dagi tilfelle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 4+1 idag. har hatt 2 sa på rad. jeg er å trøtt innemellom så er nok ikke for tidlig det nei. testene viser ikke positiv om man ikke er gravid(eller har hcg i kroppen) så er nok gravide vi 2 ja;) Gratulerer!!

håper den sitter hos oss begge nå å att vi får friske barn mars-08.

har du barn fra før av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok må vel tro de på billigtestene da! Men kommer til å teste flere dager framover for å være helt sikker.Tør ikke si noe til sambo en gang, redd for å skuffe han dersom det er feil. Vihar ingen barn fra før nei så dettebegynner å tære på kroppen. Har faktisk hatt 10 akupunkturtimer denne syklusen som en siste krampetrekning før prøverør til høsten. Drakk grapefruktjuice og solvipect oxo+ at vi hadde sex hver dag i 5 dager ( før, under og etter el).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

har ikke erfaring med billigstripstester, men det virker som om du er gravid! :-)

 

Gratulere og velkommen inn hit! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja jeg har tatt mange tester jeg også,men har vært 2 streker på alle så nå må jeg gi meg:) skjønner det tærer ja:( har heldigvis en sønn på 16 mnd vi da,har hjulpet mye under SA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har holdt meg i 3 timer fra å tisse og drikke nå. Måtte bare ta en vanlig CB sien den digitale sa ikke gravid og billigtestene var så svakt positive. Å jaggu ble det et stort fint kryss på testen. Da er jeg GRAVID!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...