ღtili35ღ Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Noen som vet hvordan den settes sammen? Har en med 4 ringer.
F-mor Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 ja jeg vet. er nesten ikke vits i å prøve om du ikke kan det
melkekua™ Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 http://www.puzzlering.com/Puzzle_Ring_instructions.htm Ble nysgjerrig så jeg lette litt på nettet )
F-mor Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Iallefall setter du 2 og 2 isammen De 2 som er formet som en V, setter du sammen sånn at det ser slik ut <> om du forstår. Så skal du tre <> ned i hullet på de andre 2 og liksom vri dem på plass. Elendig å forklare jeg. Heldig som har en slik ring du!! Jeg hadde en i 3 farget gull, men klarte å miste den :-( Var veldig glad i den
Nit@™ Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Jeg fikk "instruksjon" da jeg kjøpte min, men husker jeg det.. NOT. Så jeg håper ikke den faller fra hverandre ) Tips der jeg kjøpte den: Ta en bitteliten dæsh lynlim på den. Da henger den sammen. Har jeg gjort det *rister på hode*. Så en vakker dag sitter jeg der vel selv )
rufs Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 du få¨r kjøpt på nett siden som hun ovenfor viser frem:) mange fine der:)
trøndermamma Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Ta en tur til gullsmeden, han setter den sammen. Han kan også sveise dem sammen slik at de ikke faller fra hverandre igjen. Har gjort det med begge mine. Det er så fint gjort at du ikke ser at de er sveiset sammen engang:-) Samboeren min kjøpte den ene da han var FN-soldat i Libanon, og den betyr veldig mye for meg! Den andre kjøpte jeg selv i Tyrkia.
AneB Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 Neeei, det er juks å lime eller sveise!! Jeg har en sånn vanlig (som jeg fikk av kjæresten når vi jobbet i "krigen") og en mer feminin utgave med tynnere deler, og luft mellom svingene. som jeg har kjøpt selv.
tiril Skrevet 15. juli 2007 #11 Skrevet 15. juli 2007 ække det sånn "tyrkisk giftering a"? eksen min kjøpte og sånn når han var stasjonert utenlands og han fikk vite at det liksom skulle være sånn at man kunne se om man var utro, fordi hvis man tok av seg ringen for å ha seg med andre så fikk man den aldri på igjen... og dermed avslørt! hehe. men veldig fine da! fikk en av eksen min så mistet jeg den.
ღtili35ღ Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 15. juli 2007 Får ta meg en tur til gullsmeden å høre om han får den sammen. Mulig vi er tett i pappen, men vi får den ikke sammen:-(
Lille L Skrevet 15. juli 2007 #13 Skrevet 15. juli 2007 Jeg fikk sånn av sambo el eks nå da når vi forlovet oss.. Men den kom ferdig satt sammen.. Viste ikke at man kunne kjøpe det og sette det sammen selv:P
Nit@™ Skrevet 15. juli 2007 #14 Skrevet 15. juli 2007 Da jeg fikk min viste han meg, og jeg mener de to ytterste delene skal sammen først, så de to innerste inni der... Tør ikke ta fra hverandre min for å prøve )
Skiifi Skrevet 17. mai 2019 #15 Skrevet 17. mai 2019 Hva betyr selve ringen? Hva er betydelsen libanonring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå