Gå til innhold

Fælt og holde det hemmlig:)


Mitzy

Anbefalte innlegg

Det er fælt og holde det hemmlig at man er gravid. Samboer vet det heller ikke. Har kun fortalt det til ei venninne jeg skriver litt med på internett.

Idag er jeg 5 uker på vei. Tenkt og vente til minst 8 uker men tviler på at jeg orker,hihi. Begynner og jobbe for fullt 19 aug. Og da blir det mye løfting. Men må vente til 1 sept. for da er det ny kontrakt på jobb og den får jeg sikkert hvis ikke de vet jeg er gravid. så må holde ut:) Har 50% fast da. Men det er den siste på 27% jeg må søke igjen på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff superfælt.kun sambo som vet,men han fikk ikke vite det før dagen etter jeg fant det ut,må prøve å holde det hemmlig lenge enda,har kontrakt ut sept. å vil gjerne ha forlenget det ut skoleåret.å det er ikke sikkert jeg får om jeg er gravid nei.Men sist så fikk jeg mage tidlig,å denne gangen kan det jo tenkes magen kommer enda tidliger i.o.m at sønnen min bare er 16 mnd. Så vi får holde ut i lag vi to;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei? Jeg har også kontrakt i skolen til 1.sept. hehe. er du lærer? jeg er elevassistent/SFO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er barne og ungdomsarbeider i skole og SFO,altså det samme som deg,hihi moro da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare 4+1 jeg da,men om alt går bra så er jeg vel rundt 9 uker når jeg begynner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja det var gøy:) De ukene går fort håper jeg. Begynner og jobbe 6.august men det er kun ett par korte dager i uka frem til 20 aug. Da er det skole og SFO. Skoledelen har jeg fast så den er ok. Men den i SFO er usikker ennå. men hvis de finner ut av at jeg er gravid så får jeg den garantert ikke..Men ny kontraktskriving i september da så får holde ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fortalte d til sambo med en gang. Men resten har det ikke vært vanskelig å holde det hemmelig for. Har sett flere her inne der jungeltelegrafen har vært litt mer aktiv enn det de har ønsket. Kjenner selv ei som i all fortolighet hadde fortalt det til moren sin i uke 5-6, og uken etter visste så å si alle det! Ikke så fristende for mitt vedkommende, så jeg holder kjeft lengst mulig! Men skjønner jo at mange har lyst å dele glad nyheten med venner og familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke fast jeg da,har 70 % vikariat ut sept. med mulighet for ut skoleåret. håper jeg klarer å holde det skjult til jeg evt. får videre kontrakt:) føler meg litt slem å da,iom att jeg kommer til å jobbe til starten av mars bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er ille ...jeg har sagt d til samboer...snart foreldre..å noen venner som jeg stoler på er 23 dager på vei :P 5 +3 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er bare så glad og har lyst til å fortelle det til alle. Hvor lenge tenker dere å vente da? Jeg vil vente litt til i tilfelle det skulle gå galt..Har jo alltid den tanken i bakhodet. Når fant dere ut at dere var gravide d? jeg fant det ut i da jeg var 6+6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld meg men det er vel mitt valg når jeg forteller det til samboer vel?

Jeg VET han vil ha barn (helst igår) men når du har sett det triste ansiktet og skuffelsen da du måtte si at du har mista 2 ganger så drøyer JEG litt lengre enn 5+0 med og fortelle.

 

Håper det er ok for deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hvis du skulle være så uheldig å miste igjen da, så skal ikke samboeren din få vite om det da eller?? Vet det er grusomt å miste, men bedre å være to om sorgen. Bare min mening, synes samboeren din har rett til å få vite det. I hvertfall før en venninne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg skriver med på internett. Som også skal ha barn nå. Bor så langt unna at kommer ikke til og treffe henne på år..Er ikke omgangsvenninne om du skjønner. Blir nesten som og skrive det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jo fortelle det til han før alle andre da. Men fosteret er bare 3 uker nå..Blir jo ikke lenge til men venter til en passende anleding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...