Gå til innhold

Våt servietter-pampers... hjelp meg....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker helst ikke våtservietter, men gjør det noen ganger.. Brukte det i stad bl.a pg jeg ikke fant noen klut...

Og da jeg vasket henne og sånn for kvelden, så var hun helt rød i stumpen :-( Men bruker de serviettene noenganger i ansiktet, hvis hun har masse klin der, og der blir hun aldri rød eller blussete..

Er det flere som har opplevd problemer med de våtserviettene? De går i søpla her iallefall :-/

Skrevet

Bruker bare de - men stort sett kun nedentil og på hendene hvis vi er ute på farten. Har ikke problemer i det hele tatt!

Skrevet

Disse komveldig dårlig ut i test pga ting de inneholdt... Husker desverre ikke hva i farten.

De billigste hos Rema1000 vant testen

Skrevet

hei hei =)

jeg vet bare atte vanligvis bruker jeg alltid sebamed på tuppa og aldri rød stump eller utslett..

Menneh her om dagen var jeg tom for sebamed så jeg rota frem en hvit og grønn pakke mes våt servietter fra rimi..sånn økologiske uten parfyme..bruker dem vanligvis til og vaske hendene mine med...

til saken..vaska snuppa og sånn lot henne luft tørke og plutselig får hun masse små vannblemmer og blir ild rød ser litt ut som små brannsår noen steder:O jeg skyldte med vann og smurte på zinksalve hvert 5 min og det gikk over.. men alikevll hun gråt og gråt og gråt...!

skummelt det der altså!!! heretter bruker jeg ikke no annet enn sebamed!!!!!

Skrevet

Først av alt vil jeg få undersreke at INGEN av de våtserviettene man får kjøpt på dagligvaren er økologisk!!! De eneste økologiske våtserviettene du får som er økologiske er en type du får kjøpt på bla. kinsarvikbutikken i Bergen, og Earthfriendly baby, hos small-angels.com Det er riktig at testvinneren blandt de ikkeøkologiske våtserviettene fås kjøpt hos Rimi, men jeg husker ikke hva de heter i øyeblikket. Det er jo helt forferdelig at datteren di skulle få en sånn reaksjon. Jeg sier ihvertfall et rungene JA til økologiske produkter, da er jeg ihvertfall sikker på at de ikke innehålder noen av disse hormonforstyrrende parabenene!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

pleier å bruke det i ansiktet av og til jeg også. står på natusan sin at det går an, selv om jeg ikke bruker den..

Skrevet

bruker bare de og har ikke hatt problemer, bruker de til både hender og ansikt og stump når det måtte trenges!

Skrevet

Bruker ikke så ofte våtservietter da.. Men bruker det på eldstegutten på tur.

Lillemor vasker vi med sånn mesoft.

Skrevet

eve dallas: vil du si at jeg liksom sitter her og juger?? herregud..

"økologiske miljøvennelige tvattservietter" står det på pakka....

hormonforstyrreende parabener LOL jeg leeer meg ihjæl her hahaha..jøss lurer på hvordan folk har overlevd til i dag jeg..den gang man ikke fikk all denne reklamasjonen stappa inn i hue...spaaar meg...tåpligste jeg har lest i dag lol...

Skrevet

Jeg kjøpte Pampers activ våtservitter i går fordi vi skulle på fisketur og ville ha noe å tørke henda med, glemte desverre papir til min egen nese som renner og renner... Så jeg snøt meg og tørka meg under nesa med servietten og det svei!!!! Glad jeg aldri har brukt våtservietter fast på Lille, kun enkelte ganger på lange bilturer ol. Nej fysj.. dessuten lukta det masse parfyme av de, kan jo hende de uten parfyme er bedre da. (dette var den lilla posen)

Skrevet

Maria18!

Har du tenkt på at det er kanskje derfor så mange sliter med barnløshet pga bruk av våtservietter? Tallet på barnløse bare øker og øker. Det er dette som menes med hormonfortyrrende... Er det tåpelig å holde seg unna ting som har disse parabenene?

Skrevet

dette er da ikke 100% sikkert.. tror du virkelig di ville solgt dette om det ikke var så og si 100% trygt?

jeg har hørt så mye rart her inne,spurt leger,jordmor og helsesøster + apotekfolk og di bare ler av denne hysterien her inne...

selførgelig kan det være en mulighet men herregud millioner av andre ting kan også være årsaken...!

noen boikotter nestle,andre sverger til nestle samma gjelder natusan og alle andre merker til babyer..folk har vær sin mening og sånn vil det alltid være.

Skrevet

jeg anbefaler dere som bruker våtservietter å prøve de i ansiktet på dere selv før dere bruker de noensomhelst plass på babyen. Har våtservietter på jobben(fordi det er veldig langt til toalett/vask) jobber i butikk hvor vi kun er 1 ansatt på jobb omgangen. Vasker hendene med de, tørket meg i ansiktet her en dag, og det sved. Det var disse fra rimi med aloevera.(en grønn pakke trorjegdetvar)

Skrevet

Vi bruker kun coop extra sine våtservietter,de kom best ut i en test på grønn hverdag.

Har aldri hatt noen problemer med dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...