Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Kan ikke si jeg har fått dilla på noe enda er 9 uker, men... jeg har alltid elsket taco men nå som jeg er gravid kan jeg ikke fordra det lenger!! Noen som har det som meg - ikke liker mat lenger?
~Mita~ Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 er i uke 7, og har ikke dilla på noe spes, men klarer ikke fiskeboller lengre.. kvalm av fiskelukt generellt.. Rart i og med fisk alltid har vært noe av det beste jeg kunne få...
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 23. juli 2007 #3 Skrevet 23. juli 2007 Hei hei Har det akkurat som deg.... Ikke fått dilla på noe enda (er 16 uker i dag), men føler heller at jeg har fått litt "vegring" på mat jeg vanligvis er kjempeglad i. Som f.eks. taco, lassagne, mousakka, pizza, hamburger osv.... Det er litt frustrerende! Har så innmari lyst på god mat, men når jeg prøver å finne ut hva, så brekker jeg meg nesten ved tanken på mat jeg vanligvis liker....
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #4 Skrevet 27. juli 2007 klarte heller ikke taco en stund - men det kom tilbake etter en stund... Men spiser jeg det nå blir mini veldig veldig livlig...
MariaEW- 05.10.07♥ Skrevet 31. juli 2007 #5 Skrevet 31. juli 2007 delvis enig med deg;) jeg klarer ikke kjøttdeig lengre, men kjøttstrimler, som faitas går helt bra;) men alt med kjøttdeig, bare tanken gjør meg dårlig.. synn på sambo, for det er det beste han vet, men ikke i dette huset!!
Fløffy Skrevet 13. august 2007 #6 Skrevet 13. august 2007 Klarer ikke Taco på grunn av halsbrann (u 30), men gleder meg til lille knert er ute, for da blir det MASSE taco!"!
dolly29 Skrevet 13. august 2007 #7 Skrevet 13. august 2007 Jeg har problemer med kjøtt. Dvs. rene kjøttstykker og kylling og slike ting. Klarer heller ikke skinke på skiva. Men det går vel over
susemor666 Skrevet 3. september 2007 #8 Skrevet 3. september 2007 fikelukt er en lukt som er blitt så mer intens enn før.Blir ikke uvel eller kval, men syns det er blitt en ekkel lukt.
TrultemorM2Småtrulter+2012 :) Skrevet 7. september 2007 #9 Skrevet 7. september 2007 jeg har ikke merket noe ting ting/lukter jeg ikke kan fordra eller som jeg må ha ennå, men er bare 5 uker på vei.. men i forrige svangerskap hadde jeg mye rare greier, hehe... og kjøttdeig var bare det VÆRSTE, jeg kastet nesten opp bare jeg SÅ det!! Helt forferdelig å kjenne lukta av den, både rå og stekt. Taco var en favoritt før graviditeten, men den fikk en brå slutt for min del. Orker fortsatt ikke tanken på mat med for mye kjøttdeig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå