Gå til innhold

BARE 3 DAGER IGJENN =/

ღ♡Gravid25ღ ღks 6 okt ♡ღ

Anbefalte innlegg

no begynner jeg og bli ille nervøs her heh e..

skal være så glad når jeg er ferdig .. =O) Menne gjor det vondt og sette kateter , for de setter det før jeg får spinalen sa jordmoren .. !!

hehe morsomt jordmoren på sykehuset er nermeste naboen min hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9840680-bare-3-dager-igjenn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei gijen Loxiana:-)Skal tenke masse på deg til onsdag, jeg skal jo i ilden bare 5 dager etter deg.Det går nok så bra skal du se, det jeg sier til mg selv også. Ang kateter må du ikke bekymre deg, det kan være litt ubehagelig, men prøv bare å slappe av mest mulig nedentil, jo mindre motstand jo bedre går det. Slangen(kateteret) som skal inn er sååå tynn, og det er ikke mange cm den skal inn.Bare timer igjen til jeg skal på forundersøkelen og samtaler på søf ang mitt ks nå, spent og kvalm...uff....men går nok så bra så. Flott om du rekker å legge inn et referat her til meg om hvordan ting har gått for deg i løpet av helga som kommer, sånn at jeg rekker å få lest før jeg selv skal inn:-) Tvio tvi, og masse lykke ønskninger..

Skjoenner godt hva du mener Loxiana!!! Jeg skal inn i morgen jeg..... begynner aa bli skikkelig nervoes naa.... tror ikke det blir mye soving i natt iallefall (skal moete paa sykehuset klokka 6:30 i morgen og faar ks klokka 8:30......)

Gleder meg ikke til kateteret jeg heller - eller spinalen (har litt skrekk for naaler), men man maa vel bare la dem gjoere hva de maa.....

Lykke til!!!!! Snart er vi i maal!!! :-)

Annonse

hei hei .. =O) SKal ligge inn ett innlegg til deg med en gang jeg kommer hjem igjenn sånn at du får lest det =O)

Håper du va like heldig som meg og slapp all venting da, jeg var der bare 2 timer vet at det er mange som må vente leeenge .. =O/

Men men ekke lenge til onsdag nå, så no er allt pakka og klart hehe .. =O)

ÅÅ Lykke til i morgen =O) He he tror det blir lite søvn ja hehe kommer sikkert til og ligge på sofaen og se på film natten før jeg lr noe.. Men skal bli gøyt og endelig få se babyen nå, hakke gått helt opp for meg enno .. =/

Må skrive inn innlegg når du komme hjem da og få høre åssen det gikk .. =O)

Venter du gutt lr jente foressen ??

Takk for det Loxiana! Skal skrive innlegg med historien naar jeg kommer meg hjem igjen. Det maa du gjoere ogsaa. Venter en jente - har en gutt paa 2 1/2 fra foer - saa dette blir skummelt og spennende. Vet ikke helt om jeg er klar jeg, men morgendagen kommer vel alikevel.

Vet du hva du faar? :-)

jepp får en gutt jeg =O)

Bare typisk det at når man gruer seg for noe skal tiden gå så all for fort, jeg har det sånn ivertfall. Det siste uken nå har flydd som bare det hehe ..

Håper bare tiden flyr når man ligger på opperasjoinsbordet også hehe=O)

Men tenk da i morgen på denne tiden er du feridig med allt og da er det jeg som sitter og gruer meg hehe ..=O)

Hei igjen Loxiana:-) Jeg ble nok dessverre en av de som måtte vente mer enn nok. Hadde time 12.00, og var ute først kl 15.45....puh, jaja...men måtte jo bare igjennom det.Mannen min syntes ting unødvendig lang tid, men ikke overrasket selv, vet hvordan helsevesenet fungerer (er selv sykepleier!!). Så nå er det bare å vente, ser fram til å finne referat fra deg her inne, så lenge det skjer innen søndag natt:-)Veldig spent...Snart møter vi våre små for første gang, utrolig spennende, men samtidig nytt og rart....selv er vi forberedt på ei tulle, men en kan ALDRI vite sikkert;-) Men har mye rosa nå, så får håpe jordmor sin kommentar "det er 99,5% sikkert ei jente" stemmer....samt magefølse og ring test som sier jente... klem..

Er kjipt når ting tar så lang tid. =O/

regner med jeg kommer ut fra sykehuset på lørdagen hvist allt går bra sa jordmor =O) Vi har kjøpt masse blått no så jeg håper ul har vist rett hehe, men har heletiden hatt en følelse av en gutt men som du sier kan jo man aldri være sikker, men må si jeg blir sjokka kommer det ut en jente hehe (men seff like glad)

Så i morgen skal vi på la grotta lr hva det heter og spise, siste dag uten baby hehe .. =O)

Du skulle hatt ks 5 dager før du vettu, så hadde jeg hatt noen og snakke med på sykehuset hehe regner med at sambo ikke orker og være der hele tiden, hehe .. =O)

klem meg

Hei igjen:-) Så sant, så sant...Skulle gjerne hatt ks 5 dg før deg jeg, hehe, når jeg tenker på hvor dårlig form jeg har, bekkenløsning og kvalme/oppkast som har fulgt meg store deler av svangerskapet, ille nå på slutten igjen:-(Uff...I tillegg måtte jeg starte på penicillin igår,tablett kur, pga fått urinveisinfeksjon på slutten:-( Ikke bare bare når man er så kvalm og kaster opp igjen, effekten og hensikt med kur blir jo borte.Så litt i tvil hva jeg skal gjøre med det..hmm...får se det an litt til...Ønsker dere en koselig kveld på la grotta ikveld, håper nervene ikke tar helt overhånd:-) Skal tenke masse på dere i morgen, spent på å få rapport evt lørd el sønd, da er nok jeg ganske nervøs her selv;-) Vi får håpe deres spådom om gutt stemmer da, leit om det blir mye som ikke kan brukes, men uansett er det friskt og velskapt barn som betyr noe når man kommer til stykke:-) Tvi tvi, stor klem fra meg og lille prinsessa i magen;-)

Annonse

uffa meg no skal vi reise om 15 min bare og jeg er skrubb sulten hehe håper det blir fort overstått no.. gleder meg til jeg er ferdig .. =Ohar sovet max 2 timer i natt så ekke helt våken heller =o/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...