Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fosteret hadde nok vært dødt en stund. De så bare fostervann og blod, men ikke noe foster på UL;(

Ved siste blødning fikk jeg også smerter som kom og gikk i den ene siden. 2 dager etter kom det litt brunt.

men fikk fryktelig hodepine og det kom begge veier 1kveld rundt uke 8-9. (men ikke noe blod.) Trodde det var pga det sterke sollyset (da jg tåler det litt dårlig), og at jeg hadde vært ute hele dagen uten solbriller som gjorde det....mistenker selv nå at det må ha skjedd da.......for har vært bare frisk ellers.........hvem vet;(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9840540--/#findComment-9847748
Del på andre sider

Annonse

Det var utrolig leit å høre!

Jeg mistet selv en i 2004. Da var jeg over 12 uker på vei og var helt sikker på alt var bra. Blødde først noen små dråper som jeg fikk sjekket opp fordi vi skulle en tur med Kiel ferga den kvelden. Fikk beskjed om at alt var bra og det var bare å dra. Skulle aldri hørt på den legen for på vei hjem fra Tyskland kom alt. Sliter med det enda, men det er det ingen som forstår for "jeg kjente jo ikke ungen". Fikk ei lita jente året etter, men tenkte fortsatt på den jeg mistet. Ble spådd at det var en gutt og har døpt han Nicklas i hodet mitt. Vi dro på ferga til Tyskland igjen i vinter og jeg fikk tak i verdens fineste hvite rose som jeg og samboeren kastet på sjøen.

De fleste sier til meg at "hadde du ikke mistet den hadde du ikke fått lillle J", og det er jo sant. Ville ikke byttet bort henne for alt i verden, men alikevel er det et savn der.

Håper ikke folk tror jeg er gal.

Føler i allefal med deg og er her om du vil prate.

Hege

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9840540--/#findComment-9852740
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...