Gå til innhold

Aggresive gravide...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min lurer på om man blir aggresiv av å være gravid...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

i følge typen min blir vi det:p

hehe.

Skrevet

hehe ifølge min og:)....jaja vi freser utav oss det vi trenger når det passer oss å treger evnt etterpå...

Skrevet

Tror ikke jeg er spesielt aggressiv, føler mer jeg har gått i koma de siste månedene. Ikke orket å engasjere meg i noe egentlig, og da lar jeg meg ikke provosere heller.

Spurte sambo om jeg var aggressiv og han sa nei - tør kanskje ikke annet ?? ;-)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Er ikke agresiv, men klarer ikke helt å ta mange valg på en dag... da blir jeg skikkelig sliten :)

Hormonene slår nok ut forskjellig på oss alle sammen ;)

Skrevet

Si til ham at "ja, det blir man, det er bare å stålsette seg!" Så er han forberedt på det verste, og hvis du ikke blir aggressiv hele tiden, så kan han ta det som et pluss :-). Hormoner hormoner, vi er utilregnelige i gjerningsøyeblikket....

Men jeg har faktisk vært ganske blid og hyggelig i snart 9 måneder, og det er jammen ikke verst!

Skrevet

Jeg tror nok at mange kan bli mer aggressive enn til vanlig når de er gravide. Jeg har i hvert fall hatt mye kortere lunte enn til vanlig mens jeg har vært gravid. Det skyldes nok både hormonene som påvirker humøret, men også at man som gravid ofte har en del fysiske plager og det kan lett resultere i at lunta er kortere enn til vanlig.

Skrevet

Ja, såg i gravidbladet her for en stund siden at det stemmer. Kommer av hormonet oxytocin (som for øvrig øker mer og mer jo lenger ut i svangerskapet en kommer...), som skal gjøre at man forelsker seg i barnet sitt. Det gjør oss også agressive. Derfor hormonutbruddene våre...hehe!

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg er en smule mer aggressiv naa som jeg er gravid--vet ikke om aggresiv er riktige ordet da, men jeg toer aa si ifra om ting paa en maate jeg ikke gjorde foer. I gaar kveld, f.eks, satt vi paa T-banen og en stor gjeng med ungdomsgutter kom paa. De stinket roeyk, og den ene satt og roeyket en sigarett (tok den med inn paa T-banen.) Da gikk jeg rett bort til ham, uten aa tenke over det, og ba ham pent om aa slukke sigaretten fordi babyen ikke hadde godt av det. Det var egentlig litt kult, for vennegjengen hans (de toeffe gutta) kom med kommentarer som "du, hu er gravid. Det aekke bra for ungen altsaa" og han sa unnskyld, og slukket sigaretten. :-)

Det der hadde jeg vanligvis ikke turt, men naar man er gravid toer man kanskje mer slikt enn til vanlig. Vet ikke jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...