Gå til innhold

Trøndere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Nok en trønder er vettu :) Er 27 år og venter mitt første barn sammen med min kjære i mars. Termin er satt til 15. Vi gleder oss masse, men er også veldig spent. Det er ingen i min omgangskrets som er gravid eller planlegger graviditet nå, så nye bekjentskaper her hadde vært koselig. Vi er bostatt i Trondheim.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei alle sammen! Supert at vi er så mange! Tenkte at vi alerede kan begynne å planlegge ett treff... Blir litt frem i tid, men kan jo begynne å planlegge... Alle som har lyst til å være med, kan sende meg en mail på [email protected] Lykke til alle sammen!

Skrevet

Her kommer ennå ei trønder taus:) Bor nok et stykke nord fra tr.heim men.:)

Venter nr 3, 27 mars. Er forlovet på sjuende året med verdens herligste mann. Vi har ei jente på 9 og en gutt på 4 fra før:)

Skrevet

Artig med så mange. Er sørtrønder, men bor for tiden på Steinkjer.

Skrevet

Henger meg på jeg også....trondhjemspie 33 som venter nr 3 (uææ;-)) 16.mars. Vanskelig å holde det skjult nå - magen er jo ikke akkurat flat........

Skrevet

er 23 år og venter min første rundt 4.mars, bor et stykke fra trondheim, men blir kanskje flytting til trondheim neste sommer.

Skrevet

Hei!

Jente paa 26 fra Trondheim. Venter min foerste i begynnelsen av mars. Sambore og jeg gleder meg masse. Akkurat naa sitter jeg paa Kreta, og er veldig lei av varmen.

Ser ut til at det er ganske mange troendere her da. Blir en spennende tid framover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...