Tobias og Robin Skrevet 14. juli 2007 #1 Del Skrevet 14. juli 2007 Hei... Lurte på om det var noen trøndere her, hadde vært artig å ha noen å snakke med, når en ikke kan fortelle det til noen enda... Jeg heter Veronica er 27 år, gift, og har en sønn på 3,5. Tror jeg har termin ca 19.03. Skriv noen ord om dere selv, så er det kanskje noen som finner tonen? er artig å gå gravid sammen med noen, og ikke minst, å ha selskap på trilleturer til neste år! kos... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gravid69 Skrevet 14. juli 2007 #2 Del Skrevet 14. juli 2007 Hei. Jeg er trønder ja, men bor et stykke utenfor Trondheim. Så det blir nok ikke felles trilleturer,, men vi kan jo prates forde. Kanskje vi treffes på sykehuset?.. Jeg er 37 år, og venter nr 2. har en på 16 år fra før. Har prøvd å bli gravid i mange år men har ikke lykkes. Så nå er vi nærmest i sjokk.. Min mann har også 2 voksne barn fra før, så dette blir spennende. Kjenner jeg blir litt påvirket av de andre her inne med redsel for SA, så jeg håper dette går bra!! Jeg har termin ca 20 mars så da er vi ganske likt på vei med våre frø!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nye sprell Skrevet 14. juli 2007 #3 Del Skrevet 14. juli 2007 Flytter til Trondheim i løpet av høsten. Nr. 2 kommer i slutten av mars 08 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nr. 4 på vei Skrevet 15. juli 2007 #4 Del Skrevet 15. juli 2007 Heisann! Jeg er 32 år og bor litt utenfor Trondheim. Har to gutter på 8 og 10 år, og venter nå den 13. mars (foreløbig) med min samboer. Dette er vår første sammen. Han har tre fra før, så det blir fullt hus. Vi gifter oss om tre uker, så det er mye som skjer for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skuddårsmamma=) Skrevet 15. juli 2007 #5 Del Skrevet 15. juli 2007 Hei! Trønderjente her ja... Er 24 år og venter mitt første barn rundt 1.mars! Er forlovet med min kjære samboer, som jeg har vært sammen med i 7 1/2 år. Hadde vært fint å kunne gå gravid sammen med noen, og ikke minst trille tur eller sitte og slarve på kafe etter barna har kommet til! Må vell få til noen BIM-treff etterhvert også... Hyggelig å høre at det er flere trønderdamer med termin i mars! Lykke til med den voksende magen! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dehymuls Skrevet 16. juli 2007 #6 Del Skrevet 16. juli 2007 Hei! Jeg er trønder, men har flyttet tilbake til Trondheim for 4 måneder siden så er relativ ny til byen igjen. Jeg blir 27 år i år og har fra før en sønn på snart 2 år og venter nå min 2. sånn ca 10. mars! Blir spennende! Kjenner ikke så mange i byen og hadde vært kjempetrivelig å ha andre som er gravide som venner og trille tur med neste år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias og Robin Skrevet 17. juli 2007 Forfatter #7 Del Skrevet 17. juli 2007 Artig at vi er så mange allerede! vi får treffes på kafe en dag alle som har tid og annledning! Synes dere det også er vanskelig med jobb å sånn når dere ikke kan fortelle noe enda? jobben min planlegger tur og fest, og jeg nikker bare og sier "joa,jeg er med" hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. juli 2007 #8 Del Skrevet 18. juli 2007 hei. så arti at d e så mange fra trondheims område hær i termin klubben mars 2008. æ bor et lite stykke utafor trondheim så d kan bli mange bim treff på oss når vi e så mange. æ e 32 år og vente mitt 3 barn ca 5 mars. d e min samboers første barn å han glede sæ stort. har to flottet barn på 5 og 13 år fra før. håpe på mange koslie treff og skravle møta framover. stoor klem te dokk alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 20. juli 2007 #9 Del Skrevet 20. juli 2007 jepp trønder vettu.Bor på stjørdal. er 26 år har en sønn på 16 mnd. har termin 24.mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skuddårsmamma=) Skrevet 20. juli 2007 #10 Del Skrevet 20. juli 2007 Hehe...siden det er skuddår i 2008, har jeg faktisk termin 29. februar og ikke 1. mars! Men dere trønderdamer virker så hyggelige, så jeg holder meg her. Førstegangs er jeg også, så mars blir nok måneden spiren velger å komme ut! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #11 Del Skrevet 21. juli 2007 helluen,æ e trønder hihi! æ e 24 år,bor på hovin å e gift. e gravid me tredjemann no,har 2 gutta fra før på 4 å 2 år:) kjæm opprinneli fra størn,men fant mæ en hovinsbygg da vettu hehe:) har termin 29 mars Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. juli 2007 #12 Del Skrevet 24. juli 2007 Hei der! Venter Marsbaby, og bor også i Trondheim. Er 25 år og har en sønn på 5 år. Hadde vært kjempekoselig å møtt andre i nærheten som venter små i samme periode. Berit :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinbukken75 Skrevet 25. juli 2007 #13 Del Skrevet 25. juli 2007 Jeg er trønder :-) Er 32 år, samboer og har en sønn på snart 2. Jeg tror jeg har termin i slutten av mars... Jeg ble gravid igjen rett etter en spontanabort - det er derfor jeg ikke vet helt hvor langt jeg er på vei. Alt står bra til nå, så jeg håper at dette svangerskapet går som det skal. Hadde vært koselig å møte dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tristan på vei fikk ei jente:) Skrevet 25. juli 2007 #14 Del Skrevet 25. juli 2007 Ennå ei trønder taus her:) Er 30,samboer å venter barn nr 3, 27 mars:) Har ei prinsesse på ni og en prins på 4 1/2 fra før:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 25. juli 2007 #15 Del Skrevet 25. juli 2007 Enda en trønder melder seg! Jeg er ei jente, nettopp fylt 24, som venter førstemann med verdens vakreste kjæreste:)) Jeg er student, men tar gledelig en liten pause fra studiene for å bli mamma! Vi er superspente begge to på hva de nærmeste ukene bringer.. Termin er satt til 8. mars, på selveste kvinnedagen, så nå som vi er over i uke 9 føler vi oss allerede LITT tryggere! Svangerskapet har vært helt flott helt fram til nå, men nå har kvalmen og trettheten meldt seg.. Er til vanlig veldig veldig aktiv, så dette er nytt for meg! Men mannen stiller opp:) *sukk* er veldig lykkelig da;)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
litjpia73 Skrevet 25. juli 2007 #16 Del Skrevet 25. juli 2007 Hei! Trondheimsdame på 34 år som venter vår førstefødte. Spent på om alt går bra, men jeg har en god følelse:-) Har fortalt det til vår nærmeste familie da de fleste vet at vi har prøvd lenge. Så nå er alle glade på våre vegne. Har termin 11. mars foreløpig. Ingen særlige svangerskapsplager og trodde jeg hadde sluppet unna kvalmen. Kan den fremdeles komme altså? hmmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carina, Une & lillebror :) Skrevet 26. juli 2007 #17 Del Skrevet 26. juli 2007 Hei alle sammen:) Her er en nordlening fra Trondheim, 23 år, har ei litjtuppe på 15 mnd fra før (født 03.03.06). Venter ny spire rundt den 11.mars 08, litt usikker på termindato enda. Jeg hadde stor glede av BIM treffene da jeg var gravid og etter at Une kom til verden. Nå gleder jeg meg veldig til å bli kjent med nye store og små etterhvert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri70 Skrevet 27. juli 2007 #18 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg bor i Trondheimsområdet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias og Robin Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #19 Del Skrevet 27. juli 2007 Hei alle sammen! Dette var morsomt da! At vi er så mange mener jeg! Kanskje vi skulle lagd en form for liste, slik at noen kan ta ansvaret for å orge treff? Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
li77 Skrevet 28. juli 2007 #20 Del Skrevet 28. juli 2007 hei!nordlending, men bor i trondheim på 7 året, så er vel trønder da")Gravid med nummer tre, gutt på 6 og jente på 2. Termin 2 mars.ingen kjente i byen som er gravid for tida, så hadde vært gøy å blitt kjent med noen allerede før babyen kommer") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 29. juli 2007 #21 Del Skrevet 29. juli 2007 Oj,var mange trøndere her ja=) Må nesten skrive meg på her jeg også Jente på 23 år,har samboer og ei datter på 3 år! Termin dato er ca 29 mars. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mphs Skrevet 30. juli 2007 #22 Del Skrevet 30. juli 2007 Jeg er ikke trønder, men bor i Trondheim. Er 33 år, gift og venter nr.2 22.mars. Har en jente på snart 2 år. Jeg blir gjerne med på bim treff etter hvert:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #23 Del Skrevet 30. juli 2007 Hei=) Er ikke trønder, men bor i Trondheim. Venter nr 2 ca. 16 mars 2008. Morsomt å se at vi er så mange fra Trondheim og omegn! -Krible Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mita~ Skrevet 31. juli 2007 #24 Del Skrevet 31. juli 2007 nok en trønder her 24 år og har termin 5. mars 2008. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Anette* mamma i mars -08 Skrevet 2. august 2007 #25 Del Skrevet 2. august 2007 va mange trøndera her ja...å her e enda ei:) e 20 år å ska ha min første rundt 12. mars, å vi glede oss stort både æ å samboern;) hadd vært fint å kom i kontakt me nånn inn her, å kanshe fått t nå trilletura når den tia kjæm:) ønske aill sammen lykke t me tia framover:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå