melkekua™ Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Jeg gjorde det ) Og det gikk fint...bare hold deg unna løk for det kan gi vond mage til den lille.
Duracellgirl*prøver* Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 det går nok fint..trenger ikke kryddre så sterkt heller da... jevn det ut med mye ost og ev rømme.. løken bør du kutte helt ut.. (men jeg som er så sinnsykt glad i løk klarte ikke det, så jeg pumpa meg før jeg spiste så jeg visste han hadde "ren melk i 3 måltider etter jeg hadde spist løken.) Det beste er å skippe den helt absolutt.
mednr5imagen Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Mine har ikke reagert på det...bare kutta ut løken..men nå har de aldri reagert på noe særlig heller da...hvis din lille har mye magevondt, ville jeg kanskje droppa det....
twoboys & a girl Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Gikk greit, begynte med rømme. Døyvet engod del.
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 14. juli 2007 #6 Skrevet 14. juli 2007 Det håper jeg da VIRKELIG... for jeg har nettopp spist! hehe
3 skatter ute:) Skrevet 14. juli 2007 #7 Skrevet 14. juli 2007 det er vel egentlig ikke noe man ikke kan spise når man ammer. enkelte matvarer kan gi magevondt til lillen, men det er individuelt hva og om de reagerer på noe. så ideen er vel og prøve og se. sterk mat er ikke noe hinder, de ammer da i andre land også, hvos matkulturen er en helt annen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå