Gå til innhold

Undersøkelse: hva synes dere om skravlete frisørdamer?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg har klippet meg (har ingen fast frisør) blir jeg like overrasket over hvor "venninne" frisørene skal være. De er hyggelige, vel bevares, men de spør og graver om absolutt alt og jeg kjenner de ikke engang. Personlig synes jeg det hadde vært deilig bare å prate om håret, hva hun anbefaler/ hva jeg vil, for så å nyte litt stillhet. Men neida, her må jeg svare på alt fra hvor jeg jobber, hvor jeg har reist, hvilken storbyer jeg har vært i, hvor jeg bor, hvordan jeg bor, hvordan farge babyen min har på øyer/hår/hud, hvor lett jeg blir solbrent, etc, etc...

Haha, jeg er sikkert litt sær av meg. Hva slags erfaring har dere?????

Skrevet

Syns også det kan bli litt pågående til tider. Vanskelig å være avvisende også i og med at de står rett bak ;-)

Skrevet

Jeg synes det er irriterende når kjerringa babler i vei om alt og ingenting. Lærte som taxisjåfør at en aldri skal starte og bable slik, men evnt vente til kunden åpner samtalen. Flere frisører burde gjøre det samme!

Skrevet

Jeg hater tørrprat!!!

Er skikkelig dårlig til å tørrprate og ser ingen grunn til å diskutere ting som intresserer meg med en frisør..

Vil gjerne diskutere håret og slappe av. Har mer enn nok med to barn som jabber hele dagen så sett meg i et vindu med utsikt, forklar hva de synes er best for meg og mitt hår for så la meg nyte freden!!

Skrevet

Jeg er også av den typen som liker å skravle med venninner.. men de må være mine venninner....

Når jeg går til frisøren, vil jeg helst bare nyte det... elsker når de holder på med håret mitt. Fant til slutt ut at jeg skulle be om en frisør som ikke pratet så mye, når jeg bestilte time... dama i andre enden av telefonen lo litt første gang jeg sa det, men nå har jeg hatt samme frisøren i flere år, så hun vet hvordan jeg vil ha det :-) ...nb! vi prater jo litt da, og nå når vi kjenner hverandre bedre (etter alle disse årene), har vi jo blitt litt kjent da. Men hun maser ikke på meg mens hun klipper

Skrevet

Hehe,detter var en interessant tråd,iom at jeg er frisør :)

Vi lærer at vi skal se kunden an da,om kunden vil prate osv... Jeg prater seff tilbake hvis jeg merker at kunden vil prate,sånn som eldre damer elsker å skravle med frisøren :) Og hvis ikke kunden vil skravle nyter jeg faktisk stillheten jeg også :)

Skrevet

Eg og synes det er veldig vanskelig å tørrpreike med fremmede på den måten. Da er det betre å nyte å bli stelt i håret i stillhet. No bur eg i Ungarn, og snakker språket der dårlig, då er det deilig å være hos frisøren då. =) Der får eg og god hodebunnsmassasje leeeenge kvar gang eg er der. Deilig.

Skrevet

synes det er koselig å ha noen prate med jeg!

men så går jeg til fast frisør da. og da har vi liksom litt å snakke om.

Skrevet

Syns det er koslig jeg. Holder meg til ei fast ei som klipper meg

Skrevet

Syntes det er kjekt med litt skravel når jeg er hos frisøren jeg. Ellers så blir det så pinlig stille.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...