Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Tok en graviditets test igår da var den positiv, en svak men likevel sterk strek nummer to. Idag skulle jeg teste igjen i iver av at jeg var glad men da viste det kun en strek! Har hat litt brun utflod i dagen som har vært ca to dager. Noen som har hatt det samme? Sigenrte som anonym da jeg ikke helt vil gå ut med en gledes melsing:)
Ziggy 3 Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Hei! Så spennende!! Men du bør nok prøve å smøre deg med litt tålmodighet og prøve igjenom et par dager (med en billig test. Tror de er like bra: Kjøp gjerne 2-pk. med det samme). Krysser fingrene for deg! Og når det gjelder brun utflod bør du ikke la deg skremme av det. Det er ganske vanlig selv om ingenting er galt. Har selv hatt det hver gang, og har fått 3 helt friske barn :-)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Takk for tilbakemeldingen:) Skal ta en ny test i uken som kommer, får krysse fingrene for at den er pos:) Men er blir så skuffet! Er i dag 4 uker pluss en dag,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå