Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg sitter lenge og reiser meg får jeg litt vondt i ryggen, omtrent i/ved korsryggen. Er det det som er bekkenløsning? Eller er det bare noe galt med meg? Hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har litt erfaring med bekkenløsning etter 3 svangerskap. Dette er det fjerde. Selv har jeg merket det i halebenet, i hoftene, i symfysen/"skambenet" (guffent ord!) og noe nedover i låret (på forsiden) fra baken på den ene siden. Om du aldri er plaget av ryggsmerter vanligvis, kan jo kanskje det være et symptom... Det er nok veldig individuelt. Men om det er bekkenløsning vil du nok merke mer til det etter hvert! Uansett bør du nok nevne det for lege/jordmor på kontroll om det fortsetter å være plagsomt. Hvor langt er du på vei?

Hilsen

Skrevet

Ok.. Har ikke hatt noen plager med det tidligere nei! Skal til legen på mandag, så får høre da. Er 10+3. Får håpe det ikke blir verre for noen av oss! =)

Skrevet

Forresten helt enig i at skambein er et ekkelt ord! Fysj.

Skrevet

SLik startet det for meg for 2 uker siden også.. nå kjenner jeg det i hele bekkenet slik jeg gjorde med nr 1. Mest når jeg har gått en liten stund.. Da henger det i resten av dagen. Snu meg i senga er plagsomt, våkner hver gang.. Sette meg inn og ut fra bilen..

Er bar e8+5 i dag.. Sist gang begynte det da jeg var i uke 17..

Skal snakke med legen om dette på første kontroll.. Begynne å forbygge tidlig..

Skrevet

Har kjent litt til dette, men mest når jeg sitter eller ligger i samme stillinga over lengre tid. noen som vet om dette kan være begynnende bekkenløsning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...