Anonym bruker Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 blir det flere barn på oss tro, kan du si noe om når? Jeg er født 130781 og pappaen 241081. vi har et barn fra før som er født 220506. Lurer også på om du kan se noe på gutten vår? han skal til utredning ang blødninger i huden, men de tror egentlig ikke det er noe alvorlig og jeg føler selv han er frisk. er sykepleier og det meste er egentlig sjekket ut, men kanskje du kunne sett noe?
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 hei hei...det ligger flere barn på dere i framtida....ser ikke når.....men lurere på om det er gutt.....i lufttegn.... med tanke på gutten dere har fra før......har iallefall ikke kortene noe galt å forkynne.....kortene mente han er en sterk og robust unge..... dersom alle de skumle tingene man tenker på ved underhudsblødninger er utelukket og det ikke går over av seg selv.....kan jo c-vit prøves.....men du er jo sykepleier så det har du nok allerede prøvd....
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 hehe sterk og robust unge er overskriften hans:) hehe...det stemmer ja! han har melkeallergi og blødde lenge fra tarmen pga det. så har anemi nå og får jern. men han er like aktiv for det han ja:) men ang c vit så har vi ikke prøvt det...så takk for tipset:) har hatt disse petekkiene i over 2 mnd nå, men kjekt å høre at det ser bra ut! Ha en fin dag og takk for svar!
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 en annen ting som noen ganger gir klassiske anemiske symptomer er jo glute.intolleranse/allergi.....men da blir ofte avf fettete.....men ikke nødvendigvis.....men det har du sikkert tenkt på som sykepleier.... uansett lykke til....
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 hei:) ja avf er ikke fettete og har ikke cøliaki/ intoleranse mot gluten. han elsker mat og går bra opp i vekt. ikke vondt i magen, ikke slunken i setet, eller andre tegn på gluten int.(har litt stor mage da men det er nok fra all maten og ikke pga dårlig næring:)) takk for at du bruker tid på alle oss lurere:) ha en fin kveld! det eneste symptomene han har er litt anstrengt pust, svetting om natta (ligger kun i nattdrakt på madrassen og ingenting over seg)og petekkiene...men han bryr seg ikke noe om pusten. har alltid vært slik, men er utrolig aktiv og blid hele tida. ingenting går forbi han og legger merke til alle detaljer:) gjør alt som vi spør han om også, så det blir ei kjekk tid fremover når han lærer mer og mer:) nå slapp jeg tatlet på meg her...hihi ha det bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå