Gå til innhold

Uke 35 og trener 2-3 dager pr uke enda, hvor lenge kan jeg holde på?? Noen som vet?


babyjente

Anbefalte innlegg

Har trent hele mitt liv er 31 år og trener fortsatt i uke 35. Føler på meg at det går greit. D eneste er at jeg kjenner det litt i bekkenet etter trening hvis jeg har tatt litt i.. Men det går over etter en dag. Har så lyst å holde på formen, i forhold til enenklere fødsel og det å komme seg raskt på bena igjen etterpå. Hvor lange kan en trene? Har hørt at en bør kutt ut treningen 3 uker før termin.. Hilsen ei som lurer litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei! Det er bare å stå på og trene så mye du vil! Ingen grunn til å kutte ut FØR fødselen, hvis du føler at det går fint. Jeg trente 5 ganger i uken og helt til fødselen, og det gikk kjempefint. Hadde lyst å trene igjen en uke etter fødselen også, men da stoppet de store ømme puppene meg! Det var det eneste som var hemmende etter fødselen, for min del. Og etterhvert kjente jeg at ammingen tappet meg for krefter, så jeg hadde ikke så stort behov for å trene like mye etter fødselen. Men jeg er overbevist om at all treningen i svangerskapet gjorde at svangerskapet var problemfritt, og fødselen gikk som en drøm. I tillegg kom babyen to uker før termin, og var liten og fin!

Lykke til! Kanskje du blir mamma før du vet ordet av det;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trente step / dansestep-timer på sats, for det er det jeg liker best å drive med på vinteren, og som jeg alltid har trent. Det er jo ikke det aller mest intensive, så det gikk veldig fint i svangerskapet. Kuttet de mest spretne hoppene helt på slutten, for da var det litt ubehagelig. Men ble god og svett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...