gleder.meg Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Må man ta av bagen når man skal ha vognen inn i bilen? Jeg ser at vognen blir liten når man slår den sammen uten bagen, men det hadde vært greit å sette hele vognen inn sammen. Det står på hjemmesiden deres at bagen er fra 0-7 mnd. Er ikke det litt tidlig å gå over til sportsvogndelen? Har ikke barn ennå, så er usikker.
LilleMamsen Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Har ikke kjøpt EW Sky ennå- men skal en tur til Sverige til uka Tror nok du må ta av bag'en for å slå sammen understellet. Har også grublet masse ang sportsdel, men kommet frem til at EW har en av de største bag'ene slik at Knerten kan ligge der så lenge han vil, og så får vi stable ham inn i sportsdelen når han klarer å sitte og er klar for det.
Anine78 Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Ja, du må ta av bagen for å kunne slå den sammen. Hvor lenge de kan ligge i bagen kommer jo veldig an på hvor store de er da. Det er jo forskjellig fra barn til barn. Så kommer det jo også veldig an på om det er sommer eller vinter og hvor mye dyner/poser/ ting de må ha i bagen. Men EW sky har ihvertfall en av de største bagene som er, ihvertfall på den typen vogn. Vil foresten anbefefale at du ringer til butikken først og sjekker at de har den inne. Jeg måtte vente nesten i mnd. på at de skulle få inn i riktig farge og sånn; ) Bare så du slipper bomtur til Sverige hihi; )
Guttemamma x 3 Skrevet 14. juli 2007 #4 Skrevet 14. juli 2007 Hvor lenge barnet kan ligge i bagen kommer også ann på den motoriske utviklingen. Storebror "ålte" seg ut av bagen og måtte over i sportsvogn med seler lenge før bagen ble for liten. Invendige mål på Skybagen er ca 78 x 35 cm.
snutten Skrevet 14. juli 2007 #5 Skrevet 14. juli 2007 Det fine med sportsvogndelen på EW Sky er at den har full liggestilling slik at det ikke skal være noe problem å bruke denne vogna til f.eks en baby på 7 mnd. Jeg har selv kjøpt denne vogna, men har ikke brukt den ennå, men gleeeder meg. Jeg har prøvekjørt denne vogntypen flere ganger da jeg har flere venner/familie som har denne vogna:-) Lykke til med vognkjøp:-)
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2007 #6 Skrevet 25. juli 2007 Jeg har også Easywalker og er veldig fornøyd!!
mother77 Skrevet 26. juli 2007 #7 Skrevet 26. juli 2007 Har også et par spørsmål angående denne vogna til dere som har den. Høres ut som det er veldig mange som er fornøyd med den. Synes dere ikke vogna, både baggen og sportsavogna er veldig åpen, lite lun på vinteren dersom det er kaldt og blåser? Savner dere ikke et vindtrekk til å legge over sportsvognen om vinteren når barnet ligger i pose? Går ut fra at dette ikke følger med, gjør jo ikke det på de fleste trejulingene. Er det ikke dumt at fotbrettet ikke kan taes opp når barnet blir litt større? Barnet blir vel liggende med føttene i nedoverbakke når det skal sove slik som på OTH og flere andre vogner? Bare noen jeg lurte på, da jeg vurderer å kjøpe ny vogn til mitt oktober barn. Har en Teutonia Y2K 04 modell som jeg aldri har vært helt fornøyd med da den er tung og dårlig på vinterføre. Det positive med den er at den er lun, har vindtrekk, og at det er god plass i sportsvognen til å sove. Passer fortsatt sønnen min på snart 3,5 år. Mother77
dippsi Skrevet 26. juli 2007 #8 Skrevet 26. juli 2007 Jo, sportsvogndelen er veldig åpen. Jeg fikk beskjed om at det ikke finnes fottrekk til denne vogna. Hadde ikke kjøpt denne vogna visste jeg hvos lite lun vogna er. Liten og vanskelig tilgjengelig handlekurv er det også. Men trillekomforten er utrolig god! Jeg er vel en av de få som er misfornøyd med denne vogna. Synes ikke den passer for barn under 10 mnd.
mathias05+emma08+10 Skrevet 26. juli 2007 #9 Skrevet 26. juli 2007 Jeg er utrolig fornøyd med vogene og synes ikke den er åpen i det hele tatt. Hvis du skal ha en lukket vogn der ungen ikke får sett ut må du ikke kjøpe trehjuling, spør du meg. Ungen vil jo også gjerne se rundt seg. Prøv vognen med full liggestilling så blir du overbevist!! Tulla vår sover ut i vognen året rundt og elsker vognene sin!! Ang. vindtrekk: Vi har fleeceposen som hører med Easywalker og den fungerer som vindtrekk. Men ikke alltid vi bruken den heller og jeg har ikke savnet det. Grunnen til at Easywalker er så god: Lett kun 9 kg Og sinnsykt god å trille. Dette er vår tredje sportsvogn. Var ikke fornøyd med de 2 andre. Derfor skriver jeg også her fordi jeg ikke vil at andre skal måtte kjøpe flere sportsvognen uten å bli fornøyd. Ser det er mange som har Easywalker og som er veldig fornøyde og det skjønner jeg veldig godt. Vognen er et funn!!!
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2007 #10 Skrevet 26. juli 2007 Gleder meg til å kjøpe denne vognen. Har testet så å si alle vogner på markedet og har kommet fram til at denne er den beste, for oss i allefall!!!
lille-persille Skrevet 26. juli 2007 #11 Skrevet 26. juli 2007 Må nok si meg enig med dippsi, jeg er også en av de få som ikke er fornøyd, og jeg lurer virkelig på om vi i det hele tatt har samme vogna som alle som skryter av den. Den er jo så utrolig ustødig, jeg ville ikke latt barnet mitt sove i den i barnehagen. Og åpen er den også. Barnet mitt har aldri trivdes i den, tror ikke det er behagelig å ligge i den i det hele tatt...bruker den som nr.to vogn, en dyr sådan...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå