Ajf78 Skrevet 14. juli 2007 #1 Skrevet 14. juli 2007 Jeg gir min 2 uker gamle datter både mm og mme.det har blitt mindre mm etterhvert og hun får stadig mer mme.har i en teskje malt i hver flaske.nå har det seg slik at hun bæsjer veldig ofte og veldig gul avføring.vet ikke om dette er et bra tegn eller ikke.kan det være at hun får for mye malt og derfor har fått løsere mage?
Gjest Skrevet 14. juli 2007 #2 Skrevet 14. juli 2007 Du skal ikke gi de for mye malt heller, for det kan ødelegge magen demmes. jeg ga jenta mi litt nå for noen dager siden fordi hun trengte det, og det hjelp noe grasalt.. hehe.. Men man trenger ikke å gi det om babyen ikke trenger det. Husk det skal løsne opp magen, og de har jo ikke hard mage hele tiden. men snakk med en helsesøster eller en lege, de vet sikkert bedre en meg.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 14. juli 2007 #3 Skrevet 14. juli 2007 Jeg ville gitt litt mindre malt og sett det an. Kanskje bare en kvart teskje i hver flaske til å starte med, og så evt. øke om avføringen er hard. I begynnelsen er avføringen sånn som du beskriver, det er helt ok.
Matja Skrevet 17. juli 2007 #4 Skrevet 17. juli 2007 1 ts pr flaske?? Det er jo alt for mye! Eller iallefall etter hva "mine" helsesøstre har sagt. Min har aldri fått mer enn 1 ts pr døgn. En periode fikk hun 3 ts pr døgn, og da ble det bare tull! Når hun er så liten og får begge deler (som min også fikk), så tror jeg at systemet ikke har kommet i gang enda. Jeg gikk til kiropraktor da, men det var fordi hun hadde litt kolikk, og etter det bæsjer hun flere ganger for dagen mot max 1 gang pr uke før. Hun er 11 uker nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå