Gå til innhold

Flytter inn her jeg :-)

Oh'rly

Anbefalte innlegg

Hei! Ble så lettet da jeg fant "gravid i moden alder", det virker så mye mer rolig og hyggelig her enn i mange av de andre gruppene jeg har sniktitta på.

Jeg er en nygravert singel jente på 38 år, som bor ca 1 time fra Oslo. Har fått hjelp av Nordica fertilitetsklinikk i Danmark til å bli bestøvet ved hjelp av IVF og donorsæd. Fikk satt inn 3 perfekte egg 27.juni, og testet positivt allerede på rugedag 10. Nå gleder jeg meg til min første kontroll i begynnelsen av august, og prøver å la være å bekymre meg for mye. Dette er forøvrig første gang jeg har klart å bli gravid, så jeg svever rimelig høyt og får stadig anfall av "det er et mirakel-følelser" ;-)

Fortsetter under...

Hei, velkommen og gratulerer med graviditeten!

Dette er et veldig fint forum å være på ja, men det er litt feriestille her for tiden...

Vi har planer om et treff i Oslo i starten av august, kanskje du har lyst til å møte endel av oss andre? Det var veldig hyggelig sist gang på Vognmann Nilsen.

Jeg er selv 36 år og gravid med to gutter. Jeg er 27uker på vei og har termin 13. oktober. Er gift med en flott mann som nå flislegger verandaen. Dette blir våre første barn så vi er veldig spente.

Du fikk satt inn tre egg ser jeg, vet du om det blir fler enn et barn av det?

Ta vare på deg selv og kos deg med graviditeten :-)

Takk for hyggelig velkomst bodilnf :-D Treff høres interessant ut men jeg vil nok vente en stund til før jeg kommer ut av skapet som gravid. Er jo bare såvidt over IKM enda.

Så spennende at du skal ha tvillinger! Klarte dere å lage de ved naturmetoden eller fikk dere hjelp?

Vet ikke hvor mange av eggene mine som har festet seg enda, første kontroll er 2.august og da er jeg vel ca i uke 7 + 3 tror jeg. Håper jeg får en UL selv om det er tidlig - er så spent og nysjerrig at jeg nesten ikke klarer å tenke på annet ;-) Vet du om HCG-nivå kan være noen indikasjon på om det blir en eller flere? Jeg hadde HCG på 364 14 dager etter innsetting.

mine tvillinger er lagd etter naturmetoden ja ;-)

Du får helt sikkert en tidlig UL bl.a. for å se om det er mer enn et foster. Det blir jo spennende, du må holde oss oppdatert..

Vet ikke mye om dette med HCG-nivå, men tror jeg har lest at dette er høyere når det er mer enn en i magen ja.

Jeg tror det vår en tråd om det inne på forumet for "Tvillinger og flerlinger" for en stund siden. Det er foresten også en veldig hyggelig gruppe, kanskje du kommer over dit etterhvert :-)

Velkommen til deg, Oh'rly :-) Ja, her er takhøyden nok større enn på andre fora og vi er stort sett spart for anonyme som bare vil lage trøbel. Du har jammen speende dager foran deg og gleder deg sikkert til 2. august. Du får helt sikkert ultralyd og da vil du kunne se ett eller flere bittesmå hjerte banke :-)

Lykke til med rugingen.

Annonse

velkommen inn hit til oss modne kvinner :)

det er veldig mye rart inne på dib, litt får mye krangling og div....

men her på dette forumet så er vi såpass voksne at vi driver ikke med å krangler :)

jeg hadde min første ul da jeg var 7+3 så jeg regner med at du kan få ul når du skal til legen 2 aug...

lykke til....:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...