Gå til innhold

Mistet før? Kan være stress.. Det fikk jeg beskjed om


Mammaen til Emilie med ny mage

Anbefalte innlegg

Ja et siste innlegg fra meg til alle de flotte jentene her inne.

Etter legevakt i går,og en laang samtale med gynekolog ble det avklart hvorfor jeg mest sannsynlig mistet.

 

Jeg var egentlig et sted mellom 7 og 9 uker på vei, embryoet har dødd i uke 4-5. Det samme skjedde i Nov,men da en klar SA avklart samtidig ved embryoets bortgang.

 

Jeg ble spurt om stress og slikt,og disse ukene har vært helt jævlige for å si det mildt. Mannen har vært borte hele dagen,fra tidlig morgen til svarte natt. Sønnen hans på 7 er her, veldig krevende gutt. Og da alene med disse to barna, nygravid og med en ny valp i hus som tisset og bæsjet overalt ble det for mye stress mente han.

 

I Nov da jeg mistet var testen også positiv i en veldig stressende periode. Mistet da også i uke 4-5.

 

 

Jeg har fått streng beskjed om at neste gang en test blir positiv MÅ jeg holde meg i ro. Og mannen må trappe ned på jobbingen de første 3 mnd.

 

Gudskjelov er mannen min enig i det.

 

 

Så jenter.. ikke stress for mye de første 3 mnd. Jeg sier ikke at dette kan skje alle sammen, men det er bedre å være litt føre var og ta ting litt med ro. Legge ting litt til rette.

 

 

Ønsker alle et flott svangerskap og en fin fødselsopplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

herregud får så utorlig vondt at du mistet din lille spire, vet at det kanksje ikke hjelper at jeg sier dette men jeg tenker mye på deg og sender deg alle de gode tankene jeg kan sende!!!!!!!!

 

Jeg er veldig redd for å ha mistet spiren min selv, kan jeg spørre om du følte at du hadde gjort det eller fikk du plutselig veldig vondt i magen og blødninger?

 

Får vite i morgen om jeg har mistet min, jeg har en dårlig føelse at jeg har det =(

 

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du deler dette med oss her inne:) Veldig trist på dine vegne:(

Kan nesten ikke høre det nok ganger at det er viktig å roe ned. Jeg er redd for at noe skal skje da jeg har en tendens til å stresse altfor mye. Jeg ble gravid i den mest hektiske eksamenstia i tillegg til at jeg jobber veldig myenår jeg først jobber..

 

Lykke til med den voksende mage:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...