Gå til innhold

noen fler som ikke får sove?


lullen snart 4trollunger :)

Anbefalte innlegg

syns skikkelig synd på meg selv.

får søren dæven døtte meg ikk sove.

har ikke vært i form de 2 siste dagene. har frysi hele tiden og ikke klart å få varmen i meg. vært kjempe tett og rennende i nesa trøtt og sliten vondt i hode nakken og skuldrene og nå på toppen av det har jeg fått KJEMPE vondt i halsen. har ligget i over 5 timer å vridd meg som en gal og ikke fått sove fordi jeg er så sår og øm. blir gal snart.

fjernet mandler og polypper da jeg var liten så jeg kan egentlig ikke få halsbetennelse.

sitter nå å drikker hvit te med honning og savner parabolen. :/

den er "grodd igjen" så vi har ingen signaler før alle bladene detter av.

 

sånn det var godt å få klaget litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :)

 

jeg har det akkurat på samme måte. sliter sååå med søvn også er jeg trøtt hele tiden. fryser og er stiv i nakken og helt gåen i kroppen. har en sønn på snart 11 mnd, så jeg må opp om morran. det hender jeg legger meg litt midt på dagen, når han har en liten lur. den er sååå god. jeg har termin 14.02.08 så vi er ikke så langt fra hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. æ e bare 5uker på vei. har 2uker ferie. kan sove lenge å slappe av. men d går ikke. æ drømme masse (mareritt om spøkelser) å får ikke slappet av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet hvordan du har det.

Jeg får heller ikke sove skikkelig godt fordi jeg simpelthen ikke får noe varme i meg, dessuten må jeg tisse hele veien, klarer ikke slappe av når jeg vett jeg snart må opp på do igjen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliter veldig med søvnen sånn generelt etter at jeg ble gravid... må hele tiden opp å tisse, finner aldri helt den gode ligge stillingen, har hatt litt "urolige" legger og nå er jeg blitt syk igjen. typisk! + at vi har to små gutter som kommer opp i senga om natta og en valp som må ut på do. litt slitsomt...

var på legevakta i går pga det jeg skrev i HI og det viser seg at jeg har en infeksjon i kroppen, men de ville vente med å gi meg ny pecilin kur siden jeg nettopp har hatt to pga uvi.

måtte bare drikke ekstra mye og holde feberen nede med paracet.

så vi får vel bare vente å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...