Gå til innhold

Hvor mange kontroller har dere vært på og hvor mange blodprøver og hva hvis urin prøve viser litt feil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei. jeg er til jordmor 1 gng i mnd. sjekker blodtrykk, urin, vekt, måler mage. og snakker. det er kun 1 blodprøve som er nødvendig. men vist du har en spessiell blodtype så må du ta noen blodprøver til og du må få en sprøyte etter fødsel. urinen din sjekker de for og se om du har sukker i urinen, urinveisinfeksjon osv.. hva feil mener du?snakk med jordmoren din. din er det beste rådet jeg kan gi deg. det er ikke bra og gå rundt og være beskymret. lykke til=)

har vell vært på tre/fire kontroller hos legen, m blodprøver (og urin) på alle, en hos jm, u blod m urin, to ul på sykehuset.

skal på neste kontroll hos jm om en uke, og håper å få slippe blodprosent måling da..har noia for stikk i fingern..

hei:)

jeg var hos 1 kontroll til lege for å konstantere graviditet, 1 kontroll med GU blodprøve og urinprøve. fant da spor av eggehvite i urinen. men det var ikke noe problem. 1 ultralyd som jeg ringte og ordna selv i uke 14m, 1 legekontroll som jeg bestillte selv for å lytte på hjertet, 1 ultralyd, 1 time hos jordmor .. men da glemte jeg helsekort og urinprøve.. så jeg har bare tatt en urinprøve og en blodprøve.. skal til jordmor igjen 8 august for å ta prøver mål og sånn:) er nå i uke 24.. har hatt spottblødning og sånn da. derfor jeg har bestillt litt timer selv..

man må bare mase litt vet du.. gjør jaffal jeg!

har vært 1 gang hos legen (tok da 1 blodprøve og urinprøve, blodtrykk og målte vekta)

også har jeg vært 2 ganger hos jordmor (målt blodtrykket, urinprøve og vektmåling)..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...