Gå til innhold

Tisser hele natta, er det normalt og hva er svangerskapsforgiftning?? Evt symtomer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tisse hele natten synes jeg høret veldig slitsomt ut - men også litt uvanlig... venter 3 barn og har aldri opplevd å måtte det hele natten... det kan jo hende at du har fått en liten urinveisinfeksjon - ta og test deg for dette... Svangerskapsforgiftningstegn er økt vannmengde i kroppen, panne-hodepine, høyt blodtrykk og eggehvite i urinen... -en av grunnene til at du alltid har med urinprøve på kontroll er dette.

Spørs hva du mener med hele tiden. Jeg er på toalettet tre-fire ganger i løpet av en natt. I tillegg kan jeg gå på do tre ganger under en halvtime før jeg skal legge meg. Jeg har hatt en del problemer med urinveis infeksjon, så urinen blir alltid sjekket på helsestasjonen. Men dette er normalt for meg...

Jeg må opp og tisse 3-4 ganger hver natt selv, og det har jeg gjort i en stund nå. Helt vanlig, spør du meg. Legen sjekket meg for UVI, men det var ikke noe galt med urinen min. Får nok bare leve med det:)

Jeg er også oppe minst 4 ganger hver natt og tisser. Legen og jordmor har sjekket meg for urinsveisinfeksjon hver gang jeg har hvert på svangerskapskontroll, men inget utslag der.

Hos meg er rett og slett blæra blitt mye mindre. I går var jeg på kino, og da filmen var ferdig klarte jeg så vidt å gå til toalettet, så tissetrengt var jeg. Da hadde jeg vært på do rett før filmen begynte også.

Før jeg ble gravid hadde jeg partyblære, og tisset maks 2 ganger i døgnet.

Regner med dette bare kommer til å bli verre jo større ungen blir, så om 3 måneder er jeg vel opp hver halvtime om natten tenker jeg. Man blir jo litt sliten av dette, men nå er det heldigvis ferie, så da slipper jeg i hvert fall å tenke på nattesøvnen:)

Samme her også. Tisser minst 5 ganger om natta. våkner hver annen eller hver time og da må jeg opp! jeg er i uke 22 nå.. Tror nok dette er normalt. Babyen ligger langt ned til meg og jeg kjenner at h*n ligger og sparker på blæra. Her er en link til om hva svangerskapsforgiftning er:

http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=321187

Annonse

Samme her.Oppe å tisser minst 5-6 ganger om natta.Drikker alltid et glass vann før jeg legger meg da,kan jo ha litt innvirkning det.Ligger også langt ned hos meg.Det er veldig ubehagelig når det sparkes mot urinblæren.Da er det bare å skynde seg på do.Spiser nå melon hver dag.Fått helt dilla på det.Da hender det seg at jeg går opptil 10-15 ganger om dagen å tisser.Man blir lei all den tissinga

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...