Gå til innhold

Mamma bukser

♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett en tråd her inne før om dette, men nå har jeg søkt meg ihjel etter den.

Bruker 52 i bukse størrelse, finnes det håp for å finne en mamma bukse i denne størrelsen?? HM og andre kjedebutikker som har klær for gravide har jo kun sanne mini størrelser.

Tror de ikke at store damer blir gravide???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker vel samme strl. på bukser som du. Kjøpte en kjempeflott og deilig bukse for gravide på HM. Det er en stretchbukse. Kjøpte en i strl. L og en i XL og den i XL var faktisk - for stor :-O

Du kan jo ev. prøve denne..

Skrevet

Jeg kjøpte en mammajeans på 2wear (de har innvendig knepping i strikk sånn at de kan vides litt ut ettersom du blir større), og den bruker jeg nok helt ut, god plass enda:) Plass til mye mage, rompe og lår! Har en shorts fra før som er meget romslig og uten knepping + et par thigts og strechmammabukser i joggestoff fra hm. De siste er for store for meg, så de er nesten ikke brukt:(

Ellers har jeg kjøpt topper og sånt på HM + at jeg fant en kjempefin på Poarn og Pyret på salg. Lang, stram og fin i spreke farger, og viser magen i all sin prakt:)) Har fått masse skryt for den!! Ikke alltid teltfasong er det som skal til for oss som er litt over normalen...

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg har sendt deg en melding i postkassen din :)

Skrevet

meg? Har ikke fått noen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...